پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 تیر 1401 ساعت 18:04:: شناسه خبر: 123177

انتقاد امام جمعه سوق از بی‌توجهی به آسفالت راه ارتباطی گلزار شهدای گمنام

امام جمعه سوق با بیان اینکه راه ارتباطی گلزار شهدای گمنام سوق بیش از چهار ماه است که قیر آماده شده ولی آسفالت انجام نمی‌گیرد، خواستار ورود دادستان کهگیلویه به عنوان مدعی‌العموم و برخورد و با کسانی که ترک فعل می‌کنند شد.

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه شهر سوق کهگیلویه وبویرحمد با توجه به سال روز قیام مسجد گوهرشاد در ۲۱ تیر ۱۳۱۴ و روز عفاف و حجاب اظهار کرد: رزمندگان مدافع حرم و مجاهدان مدافع حریم مدافعین حرم آل‌الله تنها آن عزیزان نیستند که در جوار حرم حضرت زینب(س) با جنود اسلام آمریکایی می‌جنگند بلکه بانوان محجبه‌ای که در خط مقدم دفاع از حریم حضرت زینب(س) مجاهدت دارند به این شرف شریف مفتخر هستند.

امام جمعه سوق گفت: اگر امروز شیرمردانی داریم که مدافع حرم حضرت زینب هستند شیر زنانی هم داریم که مدافع فرمت حجاب اسلامی هستند، قطعاً اجر این شیرزنان مدافع حرم کمتر از ارزش کار شیر مردان مدافع حرم نیست.
وی از جهاد عفاف به عنوان فریضه اول برای بانوان مسلمان نام برد و تصریح کرد: نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب به عنوان یکی از ضرورت‌های باورهای دینی مستلزم برنامه‌ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه و در سه مرحله نهادینه‌سازی، گسترش فرهنگ و حفظ و پاسداری از باورهای ترویج شده با استفاده از ابزار و شیوه های کامالً مدرن و موثر است.

حجت‌الاسلام کیانی‌اصل با بیان اینکه موجودیت جعلی خونریزترین رژیم تروریستی قرن رو به پایان است گفت: واقعیت این است چه زمان رژیم صهیونیستی روی دور تند خود افتاده است و اکنون دیگر بحران رژیم صهیونیستی، بحران مشروعیت نیست بلکه مشکل اصلی بحران موجودیت است.

وی بیان کرد: نهم و دهم ذیحجه جشنواره تجلی هدف خلقت انسان در دو مرحله معرفت و قرابت در روز عرفه و قربان است و دعای عرفه کلید و اولین گام صالح است.

امام جمعه سوق با بیان اینکه راه ارتباطی گلزار شهدای گمنام سوق بیش از چهار ماه است که قیر آماده شده ولی آسفالت انجام نمی‌گیرد، خواستار ورود دادستان کهگیلویه به عنوان مدعی‌العموم و برخورد و با کسانی ترک فعل می‌کنند شد.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت