پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 تیر 1401 ساعت 08:04:: شناسه خبر: 123364

بهره برداری از ۱۳ کتابخانه مساجد در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش حمیده تابش نژاد خبرنگار صدای جنوب ، مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان گفت: این تعداد کتابخانه با حمایت های مالی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در شهرستان‌های بویراحمد، دنا، لنده و بهمئی افتتاح می شوند. دولت آبادی افزود: کتاب‌های مورد نیاز این کتابخانه‌ها با موضوعات مختلف […]

به گزارش حمیده تابش نژاد خبرنگار صدای جنوب ، مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان گفت: این تعداد کتابخانه با حمایت های مالی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در شهرستان‌های بویراحمد، دنا، لنده و بهمئی افتتاح می شوند.

دولت آبادی افزود: کتاب‌های مورد نیاز این کتابخانه‌ها با موضوعات مختلف اعتقادی مذهبی علمی و فرهنگی در اختیار این کتابخانه ها قرار می گیرند.

وی ادامه داد: با افتتاح این ۱۳ کتابخانه زمینه حضور نوجوانان و جوانان در مساجد بیش از گذشته فراهم و فعالیت‌های کانون‌ها با استقبال بهتری روبرو می‌شود.

 

وی به دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد استان اشاره کرد و گفت: ۶۴۶ کانون فرهنگی و هنری استان کار آذین بندی مساجد و جشن‌های مردمی را در دهه امامت و ولایت بر عهده دارند.

دولت آبادی افزود: جلسات سخنرانی با موضوع تبیین واقعه غدیر در کانون‌های منتخب شهرستان‌ها برگزار می شود..

مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد به برپایی ایستگاه‌های صلواتی در کنار مساجد و معابر پرتردد اشاره کرد و ادامه داد: راه اندازی کاروان‌های شادی و تجلیل از برگزیدگان کانون‌ها در دستور کار قرار دارد.

دولت آبادی به طبخ غذا و توزیع بین نیازمندان در روز عید غدیر اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های ویژه کانون‌های مساجد اجرای سرود‌های خیابانی در مناطق شلوغ و منتخب استان در روز‌های قبل از عید غدیر و روز عید است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت