پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 تیر 1401 ساعت 22:04:: شناسه خبر: 123628

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه به افتخار بازنشستگی نائل گشت

گنجی پور از آبان ماه سال ۱۳۹۹ تا کنون مسولیت آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه را عهده دار بود و تا کنون جایگزینی برای ایشان مشخص نشده است.

صدای جنوب:

سید فضل الله گنجی پور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه پس از ۳۵ سال خدمت به مقام بازنشستگی نائل آمد.

 

 

 

گنجی پور از آبان ماه سال ۱۳۹۹ تا کنون مسولیت آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه را عهده دار بود و تا کنون جایگزینی برای ایشان مشخص نشده است.

 

 

 

متن پیام خداحافظی گنجی پور رئیس سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام محضر مبارک همکاران گرامی

خداوند منان را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع با صفا و پر محبت شما سپری کنم ، یقین دارم که در طول این مدت بهره فراوانی از آموزه های انسانی ،اخلاقی ،علمی و فنی شما عزیزان توانمند پرتلاش و اندیشمند نصیب اینجانب شده است . ضمن عرض سپاس و قدر دانی از الطاف همه عزیزان از خداوند متعال نعمات بی کران صحت مندی وسلامتی برایتان آرزومندم . با توجه به بازنشستگی اینجانب از محضر همه عزیزان مرخص میشوم. با امید به اینکه از صمیم قلب اینجانب را بخشیده و حلال فرمایید ، همگی شما را به خداوند بزرگ می سپارم .

در پایان جا دارد از حسن توجه واعتماد مدیرکل سابق آموزش وپرورش جناب آقای زارع پور وهمینطور الطاف واعتماد مدیرکل فعلی تقدیر وامتنان ویژه ای داشته باشم ومراتب سپاسگزاری خودرا نسبت به همه عزیزان اعلام دارم. همچنین از اعضای شورای اداری؛شورای تامین شهرستان کهگیلویه به ویژه امام جمعه محترم و فرمانداران: اسبق «دکتر اتابک» سابق«دکتر دارا کریمی نژاد» فعلی«سید عبدالعزیز موسوی اصل»که نهایت همکاری را با مجموعه آموزش وپرورش داشتند تقدیر و تشکر می شود

با احترام

سید فضل الله گنجی پور

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت