پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 مرداد 1401 ساعت 18:05:: شناسه خبر: 123963

آغاز بارش شدید باران در کهگیلویه وبویراحمد

مدیر کل ستاد مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن هشدار به مردم از ورود سامانه بارشی به مرز‌های این استان و آغاز بارش شدید باران خبر داد.

صدای جنوب:

مدیر کل ستاد مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن هشدار به مردم از ورود سامانه بارشی به مرز‌های این استان و آغاز بارش شدید باران خبر داد.

به گزارش صدای جنوب، علیرضا نیکروز ضمن اعلام هشدار به مردم و مسئولان برای آمادگی مواجهه با بارش‌های شدید گفت: فعالیت سامانه بارشی در مرز‌های استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
وی افزود: مطابق گزارش‌های داده شده، این بارش‌ها از منطقه «مله شوره» در مسیر ارتباطی «یاسوج به شیراز» با شدت آغاز شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مردم و مسئولین و دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان باید برای ساعات پیش رو آمادگی کامل داشته باشند و مردم هر چه سریعتر از مسیل‌ها و مکان‌های اعلام شده پر خطر فاصله بگیرند.
نیکروز تصریح کرد: مدیریت بحران استانداری به صورت شبانه روزی آماده رصد گزارشات و اقدامات فوریتی برای کمک به مردم استان برای مواجهه با سیل احتمالی و مشکلات ایجاد شده است.

وی ادامه داد: مردم و مسئولان، عشایر، روستائیان، رانندگان در حال تردد در مسیر‌های ارتباطی، گردشگران و هر کسی که بنابر هر دلیلی در فضای بیرون و پر خطر قرار دارد، باید به شدت به رعایت جوانب احتیاط، هوشیار باشد چرا که حجم ریزش‌های جوی و ایجاد سیلاب‌های احتمالی می‌تواند به شدت سنگین و خسارت بار باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت