پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مرداد 1401 ساعت 09:05:: شناسه خبر: 125052

چالش‌های فضای مجازی را به فرصت تبدیل کنیم

به گزارش  صدای جنوب ، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آیین هم اندیشی و تجلیل از فعالان فضای مجازی استان با تسلیت ایام محرم  با اشاره به اهمیت فضای مجازی و سبک زندگی و ضرورت ساماندهی این فضا گفت: فضای مجازی می‌تواند بر سبک زندگی افراد تأثیر مثبت و یا مخرب داشته باشد. سرتیپ […]

به گزارش  صدای جنوب ، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آیین هم اندیشی و تجلیل از فعالان فضای مجازی استان با تسلیت ایام محرم  با اشاره به اهمیت فضای مجازی و سبک زندگی و ضرورت ساماندهی این فضا گفت: فضای مجازی می‌تواند بر سبک زندگی افراد تأثیر مثبت و یا مخرب داشته باشد.
سرتیپ دوم پاسدار حمیدخرم دل با بیان اینکه فضای مجازی و جهانی شدن ارتباطات اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است ابراز داشت: از گذشته تا امروز رسانه دست استکبار بوده و غرب اثری زیادی بر این فضا داشته است و آنگونه که می‌خواهند بر ضد کشور‌ها تبلیغ می‌کنند و اجازه نمی‌دهند واقعیت‌های غرب بازگو شود.
وی با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام بسیار تلاش کرده اند مانع دست یابی جوانان به حقایق اسلام شوند و منابع حقیقی را از دسترس خارج کردند، افزود: اگر واقعیت‌های غرب بازگو و داشته‌های ما عنوان شود، همه معادلات تغییر می‌کند.
فرمانده سپاه فتح گفت: ظلم به زنان در غرب ظلم مدرن است، ولی با ابزار رسانه واقعیت‌ها را وارونه نشان می‌دهند.
وی با اشاره به شکست‌های اسرائیل از ۲۰ سال گذشته تاکنون و منفور و محصور بودن این رژیم کودک کش، گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌ها در دنیا به جایگاه‌های رفیعی دست یافته است.
خرم دل اهمیت فضای مجازی را مهم ارزیابی کرد و گفت: این فضا فرصتی ارزنده برای شناخت و معرفی ظرفیت ها و توانایی های کشور و منطقه خواهد بود و باید کاربران با مقایسه خدمات جمهوری اسلامی با دشمن مقابله کنند.
وی گفت: فعالان فضای مجازی باید با زبان‌های مختلف از همین فضا جایگاه جمهوری اسلامی را معرفی کنند.
فرمانده سپاه فتح داشتن سواد رسانه‌ای در فضای مجازی را ضروری و لازم ارزیابی کرد و ابراز داشت: برخی ها در فضای مجازی با ارائه آمار ، اطلاعات و اخبار نادرست چهره کهگیلویه و بویراحمد را زشت نشان می‌دهند که این زیبنده نام این استان نیست.
خرم دل تاکید کرد: کهگیلویه و بویراحمد داشته‌ها و فرهنگ نابی دارد و باید فرهنگ ناب مردم این دیار در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی معرفی شود.
فرمانده سپاه با بیان اینکه مسئولان و مدیران استان باید پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند گفت:ضروری است مطالبه گران و فعالان فضای مجازی، جایگاه و شأن مدیران را حفظ و با رفتار مناسب و دلسوزانه برای رفع مشکلات اقدام کنند.
فرمانده ارشد نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: دشمن در بحث حجاب و عفاف با تمام قدرت در حال فعالیت است و باید با این دسیسه توسط رسانه و فعالان فضای مجازی مقابله شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت