پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 شهریور 1401 ساعت 09:06:: شناسه خبر: 125857

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بربهسازی مدارس در آستانه مهر تاکید کرد

به گزارش  صدای جنوب ، سید علی احمدزاده روز شنبه به صورت سرزده از مدرسه های نیمه دولتی شهید کاظمی،  مدرسه علامه طباطبایی و مدرسه دخترانه شاهد در یاسوج بازدید کرد. استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جریان این بازدید، از آخرین اطلاعات روند ثبت نامی دانش‌آموزان مدارس مطلع شد و با اولیا و دانش‌آموزان گفت‌وگو […]

به گزارش  صدای جنوب ، سید علی احمدزاده روز شنبه به صورت سرزده از مدرسه های نیمه دولتی شهید کاظمی،  مدرسه علامه طباطبایی و مدرسه دخترانه شاهد در یاسوج بازدید کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جریان این بازدید، از آخرین اطلاعات روند ثبت نامی دانش‌آموزان مدارس مطلع شد و با اولیا و دانش‌آموزان گفت‌وگو و بر حل مشکلات آنها توسط مدیران مدارس تاکید کرد.

وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: بر تعمیر، رنگ‌امیزی و بهسازی مدارس و به روز شدن تجهیزات قبل از بازگشایی مدارس به اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تاکید شده است و در صورتی که مشکلی وجود دارد اعلام کنند تا رفع شود.

احمدزاده بیان کرد: در دیدار با وزیر آموزش و پرورش علاوه بر اینکه تجهیزات مدارس در اختیار استان قرار گرفت مبلغ پنج میلیارد تومان هم اختصاص یافت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد  بربهسازی مدارس در آستانه مهر تاکید کرد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تجهیزات به اندازه کافی در اختیار نوسازی مدارس قرار دارد و با همکاری آموزش و پرورش مدارس برای سال تحصیلی آینده آماده شود.

احمدزاده با اشاره به افتخارآفرینی فرزندان استان در کنکور ریاضی و تجربی امسال، گفت: کسب رتبه اول تجربی و سوم ریاضی منطقه سوم کشور بیانگر استعدادهای فرزندان کهگیلویه و بویراحمد است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دوباره از این مدارس سرکشی و نظارت می شود تا از تعهدات نوسازی در خصوص تعمیر و نوسازی مدارس اطلاع یابیم.

احمدزاده با اشاره به توازن رشته‌ای در مدارس استان، افزود: سال گذشته از مجموع ۳۲ هزار دانش‌آموز تنها ۳۴۸ دانش‌آموز رشته ریاضی را انتخاب کردند که بسیار نگران کننده است.

وی ابراز داشت: این موضوع درسال تحصیلی جدید بایذ مورد توجه قرار گیرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت