پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 بهمن 1395 ساعت 04:11:: شناسه خبر: 12640

با اقدام جهادی اداره امور عشایری کهگیلویه؛

جاده های روستایی،عشایری و بین مزارعی بازگشایی شد

با اقدام جهادی اداره امور عشایری کهگیلویه ،لنده،چرام ،عملیات بازگشایی جاده بین مزارعی در حومه غربی نیز آغاز شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

با اقدام جهادی اداره امور عشایری کهگیلویه ،لنده،چرام ،عملیات  بازگشایی جاده بین مزارعی در حومه غربی این شهرستان انجام می شود.

رئیس اداره امور عشایر شهرستان کهگیلویه دربازدید از روند بازگشایی جاده های حومه غربی گفت:علاوه بر جاده های عشایری ،جاده های بین مزارعی نیز در سه شهرستان کهگیلویه،لنده وچرام توسط ماشین آلات سنگین که دراختیار امور عشایری کهگیلویه قرارداده شد بازگشایی شده واین روند تاپایان زمستان ادامه دارد.

وی با قدردانی از حمایت نماینده کهگیلویه بزرگ و همکاری شایسته فرمانداران هرسه شهرستان کهگیلویه،چرام ولنده  اظهار داشت:در استفاده حداکثری از این دستگاه ها و بازگشایی وحریم جاده های روستایی، عشایری ،کشاورزی با همکاری اداره جهادکشاورزی و تاکید دکترپوزش فرماندار کهگیلویه در روستاهای حومه غربی از جمله بوآ، روشن آباد، بیمنجگان ،برج علیشیر، امامزاده پهلوان، قلعه دز ،چیر ،دره شودری جاده زیر گچ بیلری آب پیازی زیرگچ دروازه  نیزجاده های بین مزارعی بازگشایی می شوند.

خداداد اجتهادی نگاه ویژه نماینده کهگیلویه بزرگ به جامعه عشایری راستود و درادامه گفت:با پیگیری های هاشمی پور ۵ دستگاه ماشین آلات سنگین شامل گریدر، لودر، بولدوزر، بیل مکانیکی و کمپرسی از شرکت نفت امیدیه و یک دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه بولدوزر از شرکت نفت گچساران در اختیار این سازمان قرار گرفت که در زمستان نسبت به مرمت  وحذف نقاط حادثه خیز و همچنین بازگشایی جاده های عشایری اقدام شود.

رییس اداره امور عشایر کهگیلویه با بیان اینکه سردار هاشمی پور از چهار نقطه عشایر نشین حوزه بازدید داشته گفت: تعدادی از این ماشین آلات در جاده های عشایری جاده ساورز و بید انجیر به کار گرفته شدند و حدود ۵ تا۶ کیلومتر از جاده های عشایری منطقه ساورز چرام هم مرمت و بازسازی شد و بقیه ماشین آلات هم به فراخور نیاز در مناطقی مانند دلی مهرجان لنده به کارگرفته شده وهم اکنون نیز در حومه غربی کهگیلویه مشغول فعالیت هستند.
اجتهادی  با بیان اینکه خدمت بی منت به مردم باید در اولویت باشد گفت:علیرغم  کمبود اعتبارات دولتی در سال جاری واینکه  بیشتر جاده های عشایری حوزه کهگیلویه بزرگ درجه ۳ بوده  و با یک بارندگی مسدود می شدند اما خوشبختانه درسال جاری تاکنون مشکلی بوجود نیامده است.

رئیس اداره امور عشایری کهگیلویه در پایان ازمساعدت مهندس عالی پور مدیرعامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب،مهندس صیدالی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران،مهندس پیرامون مدیرعامل شرکت نفت و گازامیدیه و آغاجاری و همچنین حمایت و پشتیبانی های همیشگی  علی پور مدیرکل امور عشایری کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد.

۲۰۱۷۰۱۳۰_۱۷۳۴۳۲ ۲۰۱۷۰۱۳۰_۱۷۱۸۲۵ ۲۰۱۷۰۱۳۰_۱۶۴۶۵۵ ۲۰۱۷۰۱۳۰_۱۶۳۲۴۱ ۲۰۱۷۰۱۳۰_۱۶۱۷۴۷ ۲۰۱۷۰۱۳۰_۱۶۱۳۰۰ ۲۰۱۷۰۱۳۰_۱۶۰۲۰۱ ۲۰۱۷۰۱۳۰_۱۶۰۷۲۵ ۲۰۱۷۰۱۳۰_۱۵۵۷۵۰ ۲۰۱۷۰۱۳۰_۱۶۰۰۳۷

نظرات

  1. علیزاده گفت:

    هشدار باران و برف و یخبندان و احتمال رگبار برف در گرمسیر : سامانه بارشی به شکل ابرهای پوششی وراد شده و از امشب با ورود بخش اصلی این سامانه ، به تدریج بارش ناشی از آن احتمالا ساعت ۲۲ به بعد اغاز خواهد شد ، و نهایتا تا صبح پنجشنبه ادامه دارد ، با توجه به سرد بودن این سامانه نسبت به بارش سنگین و شدید برف در سردسیر استان و باران و رعد برق با احتمال آبگرفتگی در گرمسیر طی این زمان اخطار داده میشود ، ضمن اینکه طی این مدت خصوصا چهارشنبه شب تا صبح پنجشنبه با توجه ریزش هوای بسیار سرد احتمال رخداد رگبار برف نیز در مناطق گرمسیری وجود دارد . لازم به ذکر است از پنجشنبه به مدت چند روز سرمای بی سابقه با یخبندان میهمان تمام استان خواهد بود .

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت