پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 آبان 1401 ساعت 09:08:: شناسه خبر: 127571

جذب نیرو در کارخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد تنها از طریق اداره کار انجام می‌گیرد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که جذب نیروی مورد نیاز کارخانه ها و مراکز صنعتی در استان تنها توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می گیرد و هر گونه قوم و خویش بازی در این زمینه ممنوع است.

به گزارش صدای جنوب  سید علی احمدزاده شامگاه جمعه در پاسخ‌گویی از طریق سامانه سامد به تعدادی از مردم استان، افزود: برخی متقاضیان خواستار دریافت تسهیلات مشاغل خانگی بودند که با توجه به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این تسهیلات را در اختیار دارند می‌توانند به این دستگاه‌ها مراجعه کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: افرادی خواهان سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی هستند و از ما می‌خواهند علاوه بر حمایت، تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار داده شود که این افراد می‌توانند به حوزه اقتصادی و معاون اقتصادی استانداری مراجعه و درخواست خود را ارائه دهند.

وی در پاسخ به درخواستی از روستای دهنوی شهر یاسوج مبنی بر اینکه مدرسه روستا فاقد برق و گاز است، یادآور شد: بلافاصله با مدیران شرکت توزیع نیروی برق و شرکت گاز تماس و موضوع در دستور کار قرار گیرد.

احمدزاده در پاسخ به درخواست یکی از زیتون کاران در باشت مبنی بر اینکه در بارش‌های اخیر خسارت به محصول خود وارد شده است، ادامه داد: از شرکت تعاون روستایی خواسته شده خرید تضمینی زیتون از این کشاورز را در دستور کار قرار داده و ۱۵۰ تن زیتون را خریداری کند.

احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یکی از روزهای هر هفته بصورت چهره به چهره و یا از طریق سامانه سامد ،مشکلات شهروندان هم استانی را دریافت و برای حل آنها دستورات لازم را به مسئولان ذیربط صادر می کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت