پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 آذر 1401 ساعت 08:09:: شناسه خبر: 128681

تنش آبی در ۱۷۲ روستای کهگیلویه و بویراحمد رفع شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد گفت: با مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان و این ستاد مشکل تنش آبی در ۱۷۲ روستای مناطق مختلف استان رفع شد.

شایان نادری روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ان اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۳۰ میلیارد تومان برای اجرای این طرح های آبرسانی هزینه کرده است.

وی افزود: اغلب پروژه های آبرسانی و رفع تنش آبی استان در روستاهای دیشموک، بخش لوداب، باشت، دنا و بویراحمد بوده است.

حضور موفق ستاد اجرایی فرمان امام در مدرسه سازی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حوزه فعالیت های محرومیت زدایی و زیربنایی، تصریح کرد: با مشارکت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، ۸۶ مدرسه در مناطق مختلف استان ساخته شده است.

 

نادری ابراز داشت: ۳۶ مدرسه کانسی بالای ۱۵ داش آموز با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و نوسازی مدارس برچیده شدند و در طرح جدید شهید پناهی هم مدارس کانکسی یک کلاسه دارای بیش از ۱۰ دانش آموز در دستور کار است.

اشتغالزایی و محرومیت زدایی در برنامه ستاد اجرایی فرمان امام

وی ادامه داد: در بحث اشتغالزایی از جمله تسهیلات تبصره ۱۸ و وام های تکلیفی، امسال سه هزار سهمیه برای ایجاد اشتغال مشخص کرده ایم و در روستا این اشتغالزایی ها انجام خواهد شد تا بتوانیم در راستای محرومیت زدایی استان گام برداریم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حوزه توسعه روستایی نیز قرارگاه های خدمات رسان محرومیت زدایی وجود دارند که هر ماه در یک منطقه محروم و صعب العبور استان حضور می یابیم.

نادری عنوان کرد: خدمات رایگان دامپزشکی (کاروان سلامت دام) و کاروان جهاد پزشکی (در راس آن ها دندانپزشکی) در این روستاها به مردم ارائه داده می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت