پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 دی 1401 ساعت 08:10:: شناسه خبر: 129200

بلوغ سیاسی مردم نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کرد

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد: امروز دشمنان اعتراف می‌کنند ملت بزرگ ایران به بلوغ سیاسی بالایی رسیده و در بالاترین سطح بصیرت و انقلابی گری قرار دارد.

به گزارش  صدای جنوب  سردار مصطفی مثنوی در جمع “مربیان بسیج همگام با کشاورز” شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، یکی از راهبرد‌های دشمن در گذشته را جنگ نظامی و نیمه سخت در همه سطوح قابل تصور علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: هم اکنون آخرین حربه دشمن در جنگ نوترکیب علیه انقلاب اسلامی با شکست روبه رو شده است.
جانشین سپاه فتح با تجلیل از فعالیت‌های سازمان بسیج جامعه کشاورزی برای کمک به اقتصاد و معیشت کشاورزان و فعالیت‌های جهادی و خدمات رسانی، افزود: در چند ماه اخیر روز‌های تلخ و شیرینی را پشت سر گذاشتیم و کام مردم به واسطه اتفاقاتی که افتاد تلخ شد اگرچه فرصت‌های گرانبهایی هم در این ایام بوجود آمد.
وی بیان کرد: وجود یک دشمن خارجی و درکنار آن پیاده نظام داخلی و ایجاد آشوب و اغتشاش خیلی از فرصت‌ها برای خدمت رسانی بهتر به مردم را گرفت و وارد سطحی از فتنه و مشکلات متاثر از آن شدیم که تلخی‌هایی را را به همراه داشت.
سردار مثنوی یادآور شد: تعدادی از مردم را در صحنه مواجه با دشمن و به واسطه این فتنه در حادثه تروریستی شاهچراخ و دیگر نقاط کشور از دست دادیم که کام همه را تلخ کرد.
وی با اشاره به اینکه راهبرد‌های دشمن در مواجهه با انقلاب اسلامی دچار بن بست شده است، گفت: دشمن در اوایل انقلاب فضای ترور را ایجاد کرد و بعد از آن با وادار کردن صدام در جنگ هشت ساله بیش از ۳۰ کشور را به طور مستقیم و ۷۶ کشور را به صورت نیابتی علیه انقلاب اسلامی به صحنه آورد و این راهبرد در همان مقطع شکست خورد.
جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه راهبرد‌های دشمن در ۴۰ سال گذشته در مقابل جمهوری اسلامی به دلیل افزایش توانایی‌ها و پیشرفت‌های راهبردی انقلاب اسلامی با شکست رو به رو شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت