پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 دی 1401 ساعت 14:10:: شناسه خبر: 129715

خدمات چشمگیر هلال احمر کهگیلویه در سال های اخیر

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر کهگیلویه وبویراحمد محور فعالیت این کاروان را در راستای پزشکی و غربالگری مردم روستا عنوان و بیان کرد: ۴۵ خانوار روستا به صورت رایگان ویزیت و کارهای پزشکی آن‌ها انجام خواهد شد.

صدای جنوب:

امروز جهاد تبیین فقط گفتن از خدمات نظام و عملکرد آن و بیان چرایی این انقلاب نیست بلکه مدیران می بایست در عمل هم به جهاد تبیین ضرورتی که بارها مقام معظم رهبری بدان تاکید کرده به آن پایبند باشند، امری که این روزها بسیاری ازنهادها نشان داده اند.  جمعیت هلال احمر استان همواره با خدمات خویش جهاد تبیین را به بهترین شکل در دورترین و محرومترین مناطق استان معتی نموده است.

کاروان ۶۶جمعیت هلال احمر کهگیلویه در مناطق کمتربرخوردار سوق(برم سبز،آبمو و کلگه زری) فرصتی دست داد تاباردیگر همگام به مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، رییس جمعیت هلال احمر کهگیلویه، ائمه جمعه دهدشت وسوق با مردم، این صاحبان اصلی انقلاب دیداری صمیمانه داشته باشیم.

کاظم فلاحی‌دوست امروز در حاشیه اجرای طرح کاروان سلامت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید سلیمانی و با همت خانه هلال شهید عوض‌پور شهر سوق و امام جمعه دهدشت و سوق و برخی مسئولان کاروان سلامت در روستای برم‌سبز برگزار شد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر کهگیلویه وبویراحمد محور فعالیت این کاروان را در راستای پزشکی و غربالگری مردم روستا عنوان و بیان کرد: ۴۵ خانوار روستا به صورت رایگان ویزیت و کارهای پزشکی آن‌ها انجام خواهد شد.

 

وی بابیان اینکه کهگیلویه شرایط ویژه ای دارد،  افزود: طی چند سال اخیر خدمات چشمگیری توسط هلال احمر کهگیلویه  انجام شده بطوری که۶۵ کاروان سلامت در روستاهای بخش مرکزی دهدشت و چاروسا و دیشموک اجرا شد.

 

فلاحی‌دوست خاطرنشان کرد: طی یک ماه اخیر یک کاروان سلامت بزرگ با حضور جمعیت هلال احمر اصفهان و با حضور ۱۱ پزشک متخصص و فوق تخصص در حوزه بخش دیشموک برگزار شد.

 

وی گفت: در سال جای بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان کمک‌های بلاعوض درمانی برای بیماران صعب‌الاعلاج به شهرستان کهگیلویه پرداخت شد.

 

فلاحی‌دوست در ادامه صحبت‌های خود با بیان این که طی هفت سال اخیر هلال احمر شهرستان لنده به وسیله نمایندگی اداره می‌شد افزود: با پیگیری‌های انجام شده این نمایندگی به شعبه ارتقاء خواهد یافت و خدمات بیشتری به مردم تعلق می‌گیرد.

 

وی هم‌چنین از استقرار دفتر نمایندگی هلال احمر در بخش دیشموک خبر داد و گفت: کارهای آن در شرف انجام است و به زودی نمایندگی در این بخش هم فعال خواهد شد.

 

وی هم‌چنین از اجرای طرح اقتصادی مولد‌سازی به جهت درآمد پایدار در هلال احمر کهگیلویه خبر داد.

برپایه گزارش صدای جنوب، درسالیان اخیر امام جمعه دهدشت پای ثابت کاروان های سلامت جمعیت هلال احمر کهگیلویه در نقاط مختلف این شهرستان ازروستاهای بخش مرکزی تا روستاهای محروم دیشموک بوده است بطوری که ازداوطلبان فعال این جمعیت محسوب میشود.

حجت الاسلام کیانی اصل امام جمعه فعال وپیگیر بخش سوق نیزباقدردانی از جمعیت هلال احمر گفت: در دیدار ازروستاهای برم سبز،آبمو و کلگه زری، برنامه های مختلفی اجرا ومشکلات مردم رصد شد.

کیانی اصل گفت:انتظارداریم  کاروان های سلامت و معیشتی جمعیت هلال احمر  دردیگرروستاهای بخش سوق نیز اجراشود.

وی ادامه داد: مشکلات ارتباطی، نبود گازکشی، کمبودهای آموزشی و بهداشتی دراین روستاها وجود دارد که امیدواریم مدیران مربوطه برای رفع کردن آنها اقدام کنند.

محسن زارعی

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت