پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 بهمن 1401 ساعت 08:11:: شناسه خبر: 131915

پلی کلینیک‌ تامین اجتماعی گچساران شبانه روزی شد

با تلاش نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و مسئولین مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، پلی‌کلینیک تخصصی روزانه تامین اجتماعی گچساران به یک مرکز شبانه روزی تبدیل شد.

صدای جنوب؛

با تلاش نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و مسئولین مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، پلی‌کلینیک تخصصی روزانه تامین اجتماعی گچساران به یک مرکز شبانه روزی تبدیل شد.


مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین عملیاتی شدن ارتقای شیفت پلی کلینیک تامین‌اجتماعی گچساران گفت: با پیگیری‌های لازم از سوی نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و همکاران مدیریت درمان استان امروز یکی از درخواست‌های چندین ساله مردم شهرستان گچساران محقق شد.


یونس محمودیان اظهار کرد: خدمات بسیار خوبی در حوزه تامین اجتماعی بویژه حوزه درمان به مردم ارائه می‌شود که در مقایسه با سالهای گذشته بی‌نظیر است.
وی همچنین از پیش‌بینی اتاق عمل در واحد اورژانس این مرکز درمانی خبر داد.
مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام اینکه مجوزات خرید ماموگرافی برای این مرکز صادر و خرید آن در دستور کار قرار گرفته است تصریح کرد: تا پایان خردادماه سال آتی ماموگرافی در این مرکز نصب خواهد شد‌.
وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان گچساران تحت پوشش تامین‌اجتماعی قرار دارند و از پلی‌کلینیک تامین اجتماعی خدمات دریافت می‌کنند.
محمودیان اعلام کرد: هم اکنون ۲ پلی‌کلینیک مستقل، یک درمانگاه تخصصی و یک درمانگاه وابسته به بیمارستان به جمعیت تحت پوشش تامین‌اجتماعی خدمات درمانی ارائه می‌دهد.


*مراجعه روزانه ۱۴۰۰ نفر به پلی‌کلینیک تخصصی تامین اجتماعی گچساران*
مسئول پلی‌کلینیک تخصصی تامین‌اجتماعی گچساران در این آیین تعداد پزشکان این مرکز درمانی را ۲۵ پزشک شامل پزشک متخصص، عمومی و دندانپزشک اعلام کرد.
دکتر محسن بخشی‌ اعلام کرد: پزشکان متخصص از جمله قلب، داخلی، اعصاب و روان، چشم‌پزشک، اطفال، رادیولوژی و … در این مرکز به خدمات گیرندگان ارائه خدمت می‌کنند.


وی میانگین آمار مراجعین روزانه این مرکز را ۱۴۰۰ نفر اعلام کرد.
بخشی با بیان اینکه داروخانه پلی‌کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در دو شیفت به مراجعین خدمات ارائه می‌دهد یادآور شد: ۹۰ درصد داروهای تجویز شده برای بیماران در این داروخانه موجود می‌باشد.
این مسئول با اعلام اینکه بیش از ۳۰۰ قلم دارو در داروخانه این مرکز وجود دارد عنوان کرد: ۱۰۰ درصد داروهای این مرکز ایرانی است.
وی گفت: روزانه بیش از ۱۲۰۰ نسخه تجویزی پزشکان در داروخانه نسخه‌پیچی می‌شود‌.
بخشی تعداد پرسنل این مرکز را ۱۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: حدود ۷۰ درصد این پرسنل درمانی هستند.
*بیمارستان شهیدرجایی پابرجا می‌ماند*


نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در این آیین از مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان جهت ارتقاء این مرکز تقدیر کرد.
سیدناصر حسینی‌پور عنوان کرد: در خصوص کمبود تجهیزات و تکمیل نمودن این مرکز پیگیری لازم را انجام خواهد داد.
وی درباره صحبت‌های مطرح شده در خصوص ادغام بیمارستان شهید رجایی و نرگسی گفت: اگر مشکل استحکام و سازه‌ای و فاضلاب بیمارستان شهید رجایی مرتفع گردد این مرکز می‌توانند همچنان پابرجا و به مردم شهرستان خدمات ارائه دهد.
حسینی‌پور عنوان کرد: ضروری است دانشکده علوم پزشکی یاسوج در خصوص رفع مشکلات بیمارستان شهیدرجایی همکاری‌های لازم را انجام دهد.
نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی همچنین گریزی به زمین مسکوت متعلق به تامین‌اجتماعی در محدوده آبگرمو زد و گفت: پیگیری‌های لازم را زمین و همچنین ایجاد دانشکده علوم پزشکی در گچساران را از طریق وزارت بهداشت پیگیری خواهد کرد.
گفتنی است ساختمان جدید پلی‌کلینیک تخصصی تامین‌اجتماعی گچساران شهریورماه سال گذشته بصورت ۲ شیفت به بهره‌برداری رسید و هم اکنون فعالیت این مرکز بصورت شبانه روزی درآمد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت