پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 اردیبهشت 1402 ساعت 13:02:: شناسه خبر: 134255

بهره مندی ۳۰۰هزار نفر از طرح پزشک خانواده در استان

رئیس علوم پزشکی یاسوج گفت: ارتقای کمی و کیفی سلامت، افزایش ارائه خدمات، کاهش پرداخت پول از جیب مردم و استفاده از منابع حوزه سلامت از اهداف طرح پزشک خانواده است.

به گزارش صدای جنوب  جاودان سیرت افزود: طرج پزشک خانواده همزمان با سراسر کشور در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر اجرایی خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: در طرح پزشک خانواده در مراکز سلامت و پایگاه‌های سلامت، نوبت دهی، خدمات دندان پزشکی و خدمات رادیولوژی، سلامت روان و خدمات مشاوره ازدواج ژنتیک و خدمات مامایی انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این دانشگاه با وجود خدمات بزرگ به مردم، اما هنوز هم نقص‌هایی نیز دارد، یادآور شد: امیدواریم بتوانیم از توان نیروی انسانی جهادی، قانون مدار، مقتدر و مسولیت پذیر و توانمند و انقلابی باشد در مدیریت‌های دانشگاه برای پیشرفت اهداف جمهوری اسلامی استفاده کنیم.
جاودان سیرت با بیان اینکه دانشگاه از نقد منصفانه رسانه‌ها استقبال می‌کند، گفت: دانشگاه در سطح ملی در یک جنگ نابرابر در مقابل کرونا با تمام توان و با اهدای شهدای سلامت با تمام قدرت ایستاد و نشان داد مردانه تا پای جان کوشش می‌کند در این آزمون سخت موفق و سربلند شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت