پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 اردیبهشت 1402 ساعت 08:02:: شناسه خبر: 134562

اجرای ۱۰۰ ویژه برنامه به مناسبت دهه کرامت در استان

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برپایی نمایشگاه‌های عفاف و حجاب و برگزاری مسابقات حدیث رضوی از جمله برنامه های دهه کرامت در استان است.

به گزارش صدای جنوب  ستار هدایت خواه اهداء هشت سری جهیزیه به زوجهای نیازمند و آزادی هشت زندانی به نیت امام هشتم را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در استان عنوان کرد.

حجت الاسلام خاضع رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز برگزاری مسابقات حجاب در مدارس ، شب شعر ، جشن دختران نمونه ، آذین بندی خیابان ها، و توزیع بسته‌های معیشتی را از مهمترین برنامه‌های دهه کرامت در استان عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان  هم در این نشست از لباس‌های عرضه شده در برخی از فروشگاه‌ها انتقاد کرد و گفت: لباس‌های زنانه عرضه شده در فروشگاه‌ها باید طوری باشد که همه بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

آیت الله نصیر حسینی ضمن گرامیداشت دهه کرامت ، حضرت فاطمه (س) و حضرت معصومه (س) را بهترین الگوی برای زنان و دختران دانست و افزود: اگر امروزه حجاب به معنای واقعی در جامعه اجرا نشده به علت الگو سازی ناصحیح در جامعه است.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه دشمن از مناسبت‌های معنوی در ایران اسلامی ناراحت است، ادامه داد: توطئه‌های دشمن را همین برنامه‌ها و مناسبت‌های معنوی خنثی کرد و ضرورت دارد این مناسبت‌ها هر چه باشکوه تر برگزار شود.
وی بر اجرای کیفی برنامه‌های جذاب در دهه کرامت تاکید کرد و یادآور شد: ادارات و دستگاه‌ها پای کار بیایند تا آن چیزی که شایسته دهه کرامت است اجرا شود.
از ۳۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد به نام دهه کرامت نام گذاری شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت