پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 اردیبهشت 1402 ساعت 08:02:: شناسه خبر: 134637

نشست اصحاب رسانه با امام جمعه گچساران

حجت الاسلام حجازی امام جمعه گچساران در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان گفت: شما خبرنگاران از نظر مالی درآمد مکفی در اختیار ندارید ولی با اشتیاق به رسالت خود عمل می کنید.

صدای جنوب؛

حجت الاسلام حجازی امام جمعه گچساران در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان گفت: شما خبرنگاران از نظر مالی درآمد مکفی در اختیار ندارید ولی با اشتیاق به رسالت خود عمل می کنید.
وی بیان کرد: گاهی نبود درآمد مکفی شاید باعث دلسردی شما از ادامه کار شود.
امام جمعه گچساران تصریح کرد: شما باید با خدا معامله کنید، در دوران جنگ کار خبرنگاران بسیار تاثیرگذار بوده است، نباید از کار خود دلسرد شوید.
حجت الاسلام حجازی عنوان کرد: هیچ گاه کار خود را بی ارزش نبینید، کار خود را با امید به خدا ادامه دهید.
وی گفت: اگر انسان به اعماق جان خودش و به اعماق درونش اشراف داشته باشد و خودش را بشناسد به جایگاه بزرگ خود که اشرف مخلوقات است پی خواهد برد.
امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: خداوند در تمام رفتار اعم از گفتار، کردار، نوشتن و تمام امور همراه و ناظر بر انسانهاست.
حجت الاسلام حجازی بیان کرد: ما باید خود را در منظر خدا دیده و اخبار ی که می دهید و می نویسید نیز خدا برآن ناظر است و باید مراقب باشید که با این اقدام ذره ای از آبروی افراد کم نشود.
وی افزود: تلاش شود اخبار برای رضای خدا باشد تا خدا برکت داده و زمینه حل مشکلات را فراهم کند.
امام جمعه گچساران اظهار کرد: ما از جهاتی شهرستان اول در استان هستیم ولی از برخی های دیگر دوم هستیم، از نفت ما اول هستیم.
حجت الاسلام حجازی ادامه داد: در بحث خبر و در کارهای فرهنگی و دینی احساس می شود در کل استان گچساران ضعیف تر از همه است، در نشر اخبار امام جمعه و دینی ضعیف‌تر است.
حجت الاسلام حجازی اضافه کرد: صدای مردم گچساران به گوش مسئولان استانی و کشوری کم می رسد، باید نیازهای عامه مردم و شهرستان به گوش برسید.
وی گفت: ما باید به گوش مسئولان برسانیم که چرا امراض و آلودگی دود نفت و گاز سهم ما می باشد و از آن طرف حتی افرادی را داریم که به نان شب محتاج هستند.
حجت الاسلام حجازی بیان کرد: گلایه هایی از مسئولان در شهرستان داریم ولی بعضی مواقع به جای پشت تریبون به صورت خصوصی به خود شخص می گوییم.
روانبخش دیهیم خوب فرماندار گچساران نیز در این نشست اظهار کرد: این شهرستان در تخصیص اعتبارات به برخی از پروژه ها و در جمع تخصیص یافته اعتبارات تحول خوبی داشته است.
وی با اشاره به سفر نایب رئیس مجلس ادامه داد: این سفر به دعوت آقای موحد صورت گرفته بود ولی از بیمارستان شهیدرجایی بازدید کردند.
دبهیم خوب اضافه کرد: برخی از خبرنگاران به دنبال مشتری مداری هستند و از رسالت واقعی خود فاصله گرفتند، ما انتقاد سازنده را پذیرا هستیم و به همه خبرنگاران نیز احترام می گذاریم.
وی گفت: کارهای خوبی در گچساران انجام شده و در دست اقدام است.
فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: چندین ادارات در استان رتبه اول را کسب کردند و این نشان از تلاش و همدلی مسئولان و فرمانداری است.
دیهیم خوب بیان کرد: نیروی انتظامی گچساران نیز توانست در سطح استان رتبه اول را کسب کند.
وی گفت: چندین مدیر نیز کمی ضعیف است و تذکرات لازم را به آنها داده ایم.
روانبخش دیهیم خوب اظهار کرد: به عنوان فرماندار از روزی که آمده ام تا کنون امام جمعه گچساران درخواست شخصی نداشتند و در عزل و نصب ها نیز هیچ گونه دخالتی ندارند، جا دارد از تمام زحمات حجت الاسلام حجازی تقدیر و تشکر کرد،شعار ما خدمت به مردم است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت