پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 تیر 1402 ساعت 00:04:: شناسه خبر: 137172

روند اجرای خوب طرح نهضت ملی مسکن در گچساران

سید عبدالصائب عزیزی در جلسه شورای مسکن و ستاد بازآفرینی گچساران اظهار کرد: روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گچساران خوب خوب است

صدای جنوب؛

معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: گچساران در بحث جوانی جمعیت پیشرو است و هفته آینده ۱۱۰ قطعه زمین را در این خصوص تحویل متقاضیان خواهیم داد.
سید عبدالصائب عزیزی در جلسه شورای مسکن و ستاد بازآفرینی گچساران اظهار کرد: روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گچساران خوب است.
وی بیان کرد: ادارات و بانک‌ها برای شتاب هرچه بیشتر این پروژه عظیم با راه و شهرسازی همکاری‌های لازم را هرچه بیشتر انجام دهند.
معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این جلسه مشکلات مطرح و راهکارهای و دستورات لازم برای برطرف شدن آنها از سوی فرماندار گچساران صادر شده است.


عزیزی عنوان کرد: در گچساران در حال حاضر یکهزار و ۱۶۶ واحد در دست اقدام است و به زودی نیز ۱۱۰۰ واحد دیگر نیز تعیین تکلیف و آغاز می‌شود.
وی گفت: از این میزان ۸۹۶ واحد در سایت سردار سلیمانی و ۱۶۰ واحد دیگر در سایت جهاد کشاورزی گچساران به زودی آغاز خواهند شد.
معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کهگیلویه و بویر احمد خاطرنشان کرد:بخشی از مشکلات موجود در حوزه زیربنایی اجرای نهضت ملی در گچساران برطرف گردید، ولی برای شتاب هرچه بیشتر این پروژه عظیم نیاز به همکاری بیشتر ادارات برای برطرف شدن مشکلات و موانع پیش رو وجود دارد.
عزیزی با اشاره به اینکه قول‌های مساعدی از سوی دستگاه‌های خدمات رسان و زیر ربط برای برطرف شدن مشکلات پیش رو در این شهرستان داده شده بیان کرد: در بخش تحصیلات بانکی، اعتبارسنجی نیز مشکلاتی وجود دارد که جلساتی با حضور استاندار و مدیران بانکی در مرکز استان برگزار شد و در آنجا نیز قول‌های لازم همکاری از سوی بانک‌ها داده شده است.


وی افزود: نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص گچساران از پیشرفت فیزیکی خوبی نسبت به سایر استان‌ها کشور برخوردار است.
معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امید می‌رود در صورت همکاری لازم و برطرف شدن موانع پیش رو نهضت ملی مسکن در گچساران تا دو سال آینده تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شود.
عزیزی با اشاره به پروژه پارک محله سادات گچساران ادامه داد: این پروژه از تبصره ماده ۱۸ تامین اعتبار می‌شد که در سال جاری این بودجه بسته شده و پرداخت نمی‌گردد و اجرای پروژه پارک محله سادات گچساران به شهرداری دوگنبدان انتقال پیدا کرده است.
وی اضافه کرد: قرار است تسهیلات نهضت ملی از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد تبدیل شود و بازپرداخت این وام نیز به صورت پلکانی است. معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بانک‌ها در سطح استان مانند سایر استان‌های کشور برای این پروژه عظیم فعال نیستند و طبق جلسات برگزار شده استاندار با آنها در یک الی دو هفته اخیر پای کار آمده و تلاش می‌کنند که جا دارد از بانک‌ها تقدیر و تشکر کرد.


عزیزی بیان کرد: امید می‌رود این روند بهتر شده و پروژه‌های مسکن ملی نیز سرعت بیشتری به خود گیرند.
معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در هر شهرستان‌ سکونتگاه‌های رسمی و غیر رسمی وجود دارد.
عزیزی با اشاره به اینکه سکونتگاه‌های غیر رسمی محلاتی است که اطراف شهرها می‌باشد بیان کرد: مهاجرت به این گونه سکونتگاه‌ها زیاد بوده و مردم در آنجاسکونت کرده و ما نیز جهت رفاه حال ساکنین آنها پروژه هایی تعریف کرده‌ایم.
وی گفت: در گچساران حدود ۸۷ هکتار سکو نتگاه‌های غیر رسمی وجود دارد.


معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: گچساران در بحث جوانی جمعیت پیشرو شده است و به زودی در هفته آینده ۱۱۰ قطعه زمین را در این خصوص تحویل متقاضیان خواهیم داد.
عزیزی اضافه کرد: مجوز ۱۴۰ تن قیر برای مسکن‌های مهر گرفته شده و به شهرداری دو گنبدال ابلاغ گردیده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت