پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 مرداد 1402 ساعت 22:05:: شناسه خبر: 138276

حمایت تمام قد دستگاه قضا از مجموعه‌های تولیدی

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تسریع در روند پرونده‌های قضایی نباید برای تولید و اشتغال مانعی ایجاد شود.

به گزارش صدای جنوب ، رئیس کل دادگستری استان در نشست ستاد رفع موانع تولید، گفت: یکی از برنامه های محوری قوه قضائیه در حمایت از تولید و اشتغال این است که تشکیل پرونده‌های قضایی نباید مانعی بر سر راه تولید شود.
محبوب افراسیاب ضمن تأکید بر اجرای مصوبات این ستاد، افزود: مانع زدایی از تولید در واقع یعنی اشتغالزایی و ایجاد کسب و کار در جامعه، و اشتغال، یعنی از بین رفتن زمینه‌های جرم و آسیب‌های اجتماعی و این تکلیف همه مسئولان است که تمام تلاش خود را در این زمینه انجام دهند.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان نیز در این نشست با بیان اینکه معتقدیم در چارچوب قانون و تا جایی که ممکن است هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود، ادامه داد: دستورالعمل پیگیری اجرای برنامه های کلی اقتصاد مقاومتی برای امنیت سرمایه گذاری، رفع موانع حقوقی و قضایی تولید و اشتغال و مبارزه با مفاسد اقتصادی از وظایف این ستاد و مصوبات آن لازم الاجرا است.
حسنی یادآور شد: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تاکنون برای حمایت‌های قضایی و حقوقی از سرمایه‌گذاران واحد‌های تولیدی و صنعتی و رفع مشکلات آن‌ها اقدامات مطلوبی را انجام داده است.
وی تأکید کرد: اعتقاد ما بر این است که در این جلسات حتی اگر از یک واحد تولیدی گره‌گشایی کنیم و آن را به چرخه تولید و ایجاد اشتغال برگردانیم، کار بزرگی انجام شده است.
حسنی اضافه کرد: در جلسه امروز مشکلات ۷ طرح تولید بررسی شد که عمده خواسته آن‌ها مهلت دادن برای پرداخت تسهیلات و سرمایه در گردش بود و مصوباتی داشتیم که به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت