پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 مرداد 1402 ساعت 10:05:: شناسه خبر: 138290

دستگیری سارق وکشف لوله های سرقتی شرکت نفت در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری ۱ نفر سارق با اعتراف به سرقت درون خودرو، سرقت کابل برق ولوله های شرکت نفت در این شهرستان خبر داد.

صدای جنوب؛

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری ۱ نفر سارق با اعتراف به سرقت درون خودرو، سرقت کابل برق ولوله های شرکت نفت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ ارسلان خادمیان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو وکابلهای برق در سطح شهرستان گچساران، موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری۱۱ این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی باهمکاری حراست شرکت بهره برداری نفت وگازشهرستان با انجام گشت زنی های هدفمند،۱ نفر سارق را حین سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

خادمیان تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه به انواع سرقت در سطح شهرستان گچساران اعتراف که دراین زمینه یک نفر مالخر هم دستگیر و در بازدید وبازرسی از انبار ضایعاتی مالخر مقدار زیادی لوازم سرقتی خودرو، سیم وکابل برق و مخابرات و بیش از ۲ تن لوله سرقتی از شرکت نفت کشف و ضبط گردید .

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه متهمین پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی وباقرارمناسب روانه زندان گردیدند، از شهروندان خواست که ضمن توجه به هشدار های پلیسی ، هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت