پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 مرداد 1402 ساعت 23:05:: شناسه خبر: 138700

نماینده مجلس: اعتبارات عمرانی شهرستان بویراحمد رشد ۸۰ درصدی داشته است

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی شهرستان بویراحمد رشد ۸۰ درصدی داشته است، گفت: اعتبارات عمرانی این شهرستان در سال ۱۴۰۲ از محل اعتبارات استانی سه هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال است.

مهدی روشنفکر روز چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: می طلبد مدیران به طوری گام بردارند که هماهنگی و همدلی برای رسیدن به هدف‌های مورد نظر وجود داشته باشد و پروژه ها فرسایشی نشوند.

وی افزود: توجه دولت و تخصیص اعتبارات به استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون در مقام مقایسه با استان‌های دیگر اصلاً قابل مقایسه نیست.

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیران باید نظارت بر امور اداری به ویژه پروژه‌ها را اولویت قرار دهند و نگذارند پروژه ها زمان زیادی ببرند.

روشنفکر عنوان کرد: ۲۸ سال جاده پاتاوه به دهدشت طول کشید در حالی که این جاده ۱۰۵ هزار میلیارد ریال هزینه در بر داشت، اگر این پروژه به‌موقع و طبق برنامه زمان‌بندی احداث می‌شد، شاهد طولانی بودن این پروژه و صرف این همه هزینه نبودیم.

وی گفت: مجتمع فرهنگی و هنری یاسوج هم ۱۶ سال طول کشیده اما باید هر چه سریع تر تعیین تکلیف و این پروژه نیمه تمام تکمیل شود.

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی افزود: تسریع در اجرای پروژه ها سبب رضایت مردم و جلوگیری از هدررفت بیت المال می شود.

روشنفکر اضافه کرد: ۳۱۰ میلیارد ریال هم اخیرا برای دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش در استان اختصاص یافته که به زودی با رسانه‌ها در باره جذب این اعتبار به صورت شهرستانی اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت