پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 آبان 1402 ساعت 14:08:: شناسه خبر: 140583

آغاز لایروبی کانال های سطح شهر دوگنبدان

به منظور مدیریت در آبگرفتگی و سیلاب های احتمالی در فصول بارندگی، لایروبی کانال های سطح شهر گچساران آغاز شده است

صدای جنوب؛

به منظور مدیریت در آبگرفتگی و سیلاب های احتمالی در فصول بارندگی، لایروبی کانال های سطح شهر گچساران آغاز شده است .شهردار دوگنبدان گفت :در سال‌های اخیر لایروبی متداوم کانال‌های سطح شهر پیش از فصل بارش‌ها سبب شده است که میزان آبگرفتگی‌ها به شدت کاهش یابد.
قشقایی بیان کرد:  عملیات لایروبی به منظور دفع پساب‌ها، جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع و جلوگیری از بروز آب گرفتگی خیابان‌ها و معابر شهری و حفظ محیط زیست مخصوصاً در فصل بارش‌ها ضرورت ویژه دارد.


وی با تشکر از همکاری صمیمانه مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: وظیفه خود می دانم از همکاری روسای ادارات ترابری شرکت نفت و گاز گچساران که این لایروبی  همکاران خدماتی ما را همراهی کردند تقدیری ویژه داشته باشم.

قشقایی اذعان داشت :
متأسفانه در اکثر لایروبی‌های انجام گرفته شاهد خروج زباله‌های شهری و ظروف یکبار و زباله های درشت، از کانال‌ها هستیم که این امر نیازمند مشارکت بیش از پیش شهروندان است تا با اجتناب از ریختن زباله در کانال‌ها  از وقوع آب‌گرفتگی به هنگام بارش‌ها جلوگیری شود.لایه روبی کانال های اصل شهر:شامل کانال مرکزی شهر،کانال ۱۰۸و رزمندگان ،کانال های شهرک هدایت ،کانال  پانصد مستقیم و سمت راست ،کانال های پارک شهرومحله لبنان ،کانال پربالی ومحله سادات و…توسط شهرداری دوگنبدان با همکار ادارات ترابری شرکت نفت و گاز انجام شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت