پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 آذر 1402 ساعت 20:09:: شناسه خبر: 141307

دستگاه های برتر ششمین اجلاس استانی نماز معرفی شدند/لوح تقدیر برای سید علی معتمدی پور رییس سازمان جهادکشاورزی

سازمان جهاد کشاورزی بعد از درخشش قابل تقدیر در شاخص‌های تخصصی تولید، این‌بار در فریضه الهی نماز، دستگاه برتر در ششمین اجلاس استانی کهگیلویه و بویراحمد شد.

صدای جنوب:

سازمان جهاد کشاورزی بعد از درخشش قابل تقدیر در شاخص‌های تخصصی تولید، این‌بار در فریضه الهی نماز، دستگاه برتر در ششمین اجلاس استانی کهگیلویه و بویراحمد شد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، مرادعلی پیوند در اجلاسیه استانی نماز با حضور آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه اظهار کرد: نماز در دستگاه‌ها و نهادهایی چون آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، مساجد و مدارس که مدیران آینده را تربیت می‌کنند باید جدی‌تر از هر دستگاهی اهمیت داده شود.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری افزود: در راستای ترویج فرهنگ نماز و عملیاتی کردن سند پنج‌ساله نماز برخی ادارات از جمله جهاد کشاورزی خوب عمل کرده‌اند، که هدف از این اجلاسیه تشویق و ترغیب این دستگاه‌ها است.

 

رئیس ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این اجلاسیه

بیان کرد: با استفاده از سامانه سجاده دستگاه ها مورد ارزیابی قرار گرفتند و دستگاه هایی نمره لازم را کسب و رتبه های برتر را کسب کردند.

 

قاسمی گفت: سازمان جهاد کشاورزی، کمیته امداد، اقتصاد و دارایی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شرکت پخش فرآورده های نفتی، اداره‌کل فناوری و ارتباطات، اداره کل پست، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، استانداری، علوم پزشکی، بانک سپه، تامین اجتماعی و استاندارد دستگاه های برتر در زمینه اقامه نماز بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

سید علی معتمدی‌پور در پایان این اجلاسیه از دست استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان لوح تقدیر گرفت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت