پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 آذر 1402 ساعت 21:09:: شناسه خبر: 141363

برپایی بیش از ۳۰۰ محفل روضه خانگی طی ایام فاطمیه در شهرستان کهگیلویه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت، روضه‌های خانگی یکی از موثر ترین روش های تربیت نفوس، تزکیه جان‌ها، تعالی ایمان و معرفت مردم ماست.

صدای جنوب:

حجت الاسلام بهادری رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت، روضه‌های خانگی یکی از موثر ترین روش های تربیت نفوس، تزکیه جان‌ها، تعالی ایمان و معرفت مردم ماست.

وی در ادامه بیان کرد، در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری,اجرای محفل روضه های خانگی در دستور کار فعالان فرهنگی,هیئت های مذهبی قرار گرفت.
در همین راستا و با اقداماتی که امسال صورت گرفت در ایام فاطمیه بیش از ۳۰۰ محفل روضه خانگی در سطح محله های شهر دهدشت,سوق,قلعه رئیسی,دیشموک,جاورده اجرا و عملیاتی شد.
بهادری با بیان اینکه این تعداد محفل در شهر دهدشت و بخش های تابعه برپا شد, تاکید کرد: گستردگی این شهرستان و استقبال خوب مردم و دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از ایام فاطمیه, نشان از حرکتی پیش رونده و رو به جلو دارد و امیدواریم شاهد استمرار باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه عنوان کرد: همچنین در این مدت ۴۰ مبلغ و مبلغات به این مراسمات اعزام شدند، تا شاهد برپایی با شکوه محافل روضه‌های خانگی در سطح شهرستان باشیم.
وی در پایان گفت، از همه کسانی که در برپایی مجلس عزای حضرت فاطمه س تلاش و کوشش کرد، قدر دانی می کنیم و انشالله اجرشان با بی بی دوعالم فاطمه زهرا س باشد.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت