پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 بهمن 1402 ساعت 18:11:: شناسه خبر: 142178

پیشرفت بیش از ۷۰ درصدی گازرسانی به زیلایی و تنگ تامرادی

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: گازرسانی به مناطق زیلایی و تنگ تامرادی بیش از ۷۰ درصد پیشرفت دارد.

به گزارش  صدای جنوب  مدیرعامل شرکت گاز استان در گفتگو ویژه خبری صف اول در شبکه دنا با بیان اینکه همه ۲۱ شهر استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند، افزود: هزار و ۸۵۸ روستا در استان وجود دارد که هزار و ۱۴۴ روستا واجد شرایط گازرسانی هستند و از این میزان ۷۵۹ روستا بالای ۲۰ خانوار است و تا کنون به هزار و ۶۶ روستا گازرسانی شد.
ریحان بهادر گفت: هزار و ۱۰۵ روستا در کهگیلویه و بویراحمد تا پایان امسال از نعمت گاز برخوردار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه قطعی در زمینه گاز امسال در بخش خانگی و صنعت نداشته ایم عنوان کرد: در حال حاضر طرح گازرسانی به ۸۱ روستا در دست اجرا است که مهمترین آن گازرسانی به ۲۸ روستا در زیلایی و ۱۸ روستا در تنگ تامرادی است و هر دو طرح بیش از ۷۰ درصد پیشرفت دارد.
بهادر با بیان اینکه اعتبار طرح گازرسانی به زیلایی ۱۷۰ میلیار تومان است گفت: برای اجرای این طرح ۲۰۰ کیلومتر لوله گذاری می‌شود همچنین واگذاری هزار و ۸۰۰ علمک در زیلایی به مناقصه رفته است.
وی با بیان اینکه طرح گاز رسانی به هجده روستای تنگ تامردای از دیگر طرح‌های در دست اجرا است افزود: پیشرفت این طرح بالای ۷۰ درصد است کو تا کنون به شش روستا در این منطقه گازرسانی شد و ۷ روستای دیگر تا پایان امسال نیز گازرسانی می‌شود.
بهادر با بیان اینکه در برنامه است که در دهه فجر امسال گازرسانی به ۲۵ روستا به بهره برداری برسد، گفت: بافت کوهستانی استان منجر به پایین بودن عملیات اجرایی طرح‌های گازرسانی می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه ۳۲۸ مشترک در حوزه صنعت در استان وجود دارد، بیان کرد: ۱۳ شهرک صنعتی در استان وجود دارد که ۱۱ شهرک از نعمت گاز برخوردار استو در تلاش هستیم تا ۲ شهرک دیگر نیز از نعمت گاز برخوردار شود.
وی گفت: پارسال حدود ۵ میلیارد تومان به مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی برای لوله گذاری کمک شد و امسال هم قرار است این مبلغ به ۳۰ میلیارد تومان افزایش یابد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت