پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 بهمن 1402 ساعت 21:11:: شناسه خبر: 143432

جوانان بهمئی به اراده موحد همچنان امید بسته اند

امروز همایش جوانان و ورزشکاران بهمیی با حضور سید محمد موحد برگزار شد.کم و کیف برگزاری این همایش برای بسیاری از ناظران انتخاباتی تعیین کننده و تاثیر گذار بود.

صدای جنوب:

موحد ،منتخب اول جوانان و ورزشکاران بهمیی

امروز همایش جوانان و ورزشکاران بهمیی با حضور سید محمد موحد برگزار شد.کم و کیف برگزاری این همایش برای بسیاری از ناظران انتخاباتی تعیین کننده و تاثیر گذار بود.
بسیاری از مخالفان و منتقدان در ایام اخیر محور فعالیت و یا به عبارتی دیگر محور بیشتر انتقادات و تخریب های خود را حول محور جوان و جوان گرایی متمرکز کرده بودند.حتی برخی از نامزدهای جوان حاضر در انتخابات نیز با رفتارهای هیجانی، نمایش های خیابانی ، دور همی ها ، شلوغ کاری نا متعارف و با سوء استفاده از احساسات جوانان در صدد اثر گذاری بر افکار جوانان در جهت تخریب جناب آقای موحد و بهره برداری از موضوع جوان گرایی بوده و هستند.
از طرف دیگر شاهد هستیم عده ای از مخالفان نطام و انقلاب سعی دارند جوانان را نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت نموده و در این ایام محور تمام تبلیغات ضد انقلاب و معاندان داخلی بر مایوس کردن جوانان و تلاش برای عدم شرکت جوانان در انتخابات قرار داده اند.
شاید بتوان گفت در کشور با توجه به تورم و گرانی و بیکاری جوانان شاید به طور طبیعی بر مشارکت جوانان در انتخابات تاثیر گذار باشد.
 اما از طرف دیگر باید گفت اینجا کهگیلویه بزرگ است و شرایط خاص خود را دارد.اینجا فردی به نام موحد در صحنه حضور دارد که سالهاست نبض سیاست منطقه در دستان مقتدر اوست.اینجا فردی به نام سید محمد موحد حضور دارد که همه معاملات منطقه ای را تحت تاثیر خود قرار داده است.اینجا موحدی در صحنه حضور دارد که به لحاظ سنی جوان نیست اما افکارش جوان پسند است.موحد به لحاظ سن تقویمی جوان نیست اما منتخب اول جوانان بهمیی است.موحد به لحاظ شناسنامه ای جوان نیست اما با وجود تعداد زیادی از جوانان حاضر در عرصه انتخابات باز هم جوانان بهمیی موحد را ترجیح داده اند.
 حضور پر شور جوانان بهمیی نشان داد که علی رغم همه مشکلات و مضایق و محدویت های پیش روی و علی رغم همه تخریب ها و تهمت ها و سیاه نمایی ها، جوانان باز هم جوانان این دیار به اراده موحد همچنان امید بسته اند.
[ همایش امروز جوانان بهمیی نشان داد که ملاک انتخاب مردم به خصوص قشرجوان سن تقویمی و شناسنامه ای نیست.همایش امروز بهمیی این پیام را به فضای انتخاباتی کهگیلویه بزرگ مخابره کرد که افکار موحد هم جوان است هم جوان پسند و انشالله موحد با پشتوانه رای اعتماد بالای همه اقشار از جمله جوانان برای هفتمین بار راهی سنگر وکالت مردم خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت