پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 اسفند 1402 ساعت 09:12:: شناسه خبر: 144050

مردم رای دادن را به ساعت پایانی روز موکول نکنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مردم عزیز و ولایی و غیرتمند استان رای دادن را به ساعت‌های پایانی روز موکول نکنند.

به گزارش صدای جنوب و به نقل از  نقل است روابط عمومی استانداری کهگیلویه و و بویراحمد، سید علی احمدزاده در ارتباط زنده با شبکه استانی دنا گفت: به لطف الهی مقدمات و شرایط برگزاری انتخابات در تمامی شهرستان‌های استان و بخش‌ها آماده است و انتخابات راس ساعت مقرر آغاز شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: منتظر بودیم مقام معظم رهبری رای خود را به صندوق بیاندازند که ایشان رای خود را به صندوق انداختند و فرمودند در کار خیر بر هم سبقت بگیرید، بنده هم به تاسی از رهبری معظم انقلاب عرض می‌کنم همین ساعت اولیه آغاز انتخابات پای صندوق بیاید و رای خود را به صندوق بیاندازید.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری هم نسبت به کسانی که مردد بودند فرمودند در کار خیر هیچ جای استخاره نیست جای تردیدی برای شرکت در انتخابات نیست، انتخابات مظهر جمهوریت بوده و همه در قبال آن مسئول هستیم و از همه دعوت می‌کنم پای صندوق ‌رای بیایند.

احمدزاده بیان کرد: قهر با صندوق رای گرهی از مشکل کشور باز نمی کند. راه رفع مشکلات حضور در انتخابات است.

احمدزاده بیان کرد: در تمام مناطق، صندوق اخذ رای مستقر است هیچ نقطه‌ای از استان نیست که دیده نشده باشد و تا پایان ساعت رای همه اخذ می‌شود، صندوق‌های سیار در مناطقی که پیش‌بینی شده آرای مردم را جمع‌آوری می کنند.

استاندار بیان کرد: انتخابات در استان باشکوه است و در فیلم‌هایی که از شبکه‌های سراسری پخش شده استان ما سرآمد بود و می‌توانیم رتبه اول کشور را به خود اختصاص دهیم، مردم استان مایه افتخار هستند و به وجود هم استانی‌هایمان افتخار می‌کنیم.

وی بیان کرد: همه افراد واجد شرایط رای پای صندوق بیایند، پرچم استان ما بالا است و امیدواریم استان ما رتبه اول
مشارکت را دریافت کند.

احمدزاده بیان کرد: از مردم و نامزدها به خاطر شوری که ایجاد کردند و همه کسانی که شور و حضور داشتند و مایه افتخار شدند تشکر می کنم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت