پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 فروردین 1396 ساعت 10:01:: شناسه خبر: 15987

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد:

پیگیر راه‌اندازی پروژه آبرسانی به اراضی دهدشت غربی هستیم

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آبرسانی به اراضی دهدشت غربی گفت: تسریع در روند اجرایی این پروژه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که پروژه آبرسانی به اراضی دهدشت غربی آب بیش از ۵۵۰۰ هکتار از اراضی این منطقه را تأمین خواهد کرد، گفت: پیگیر راه‌اندازی پروژه آبرسانی به اراضی دهدشت غربی هستیم.

به گزارش صدای جنوب،علی داودی‌مهر  اظهار کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی جوانان همه تلاش خود را در راستای تحقق این پیام به کار می‌گیریم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آبرسانی به اراضی دهدشت غربی گفت: تسریع در روند اجرایی این پروژه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت است.

وی با بیان این‌که پیگیر راه‌اندازی مجدد پروژه آبرسانی به اراضی دهدشت غربی هستیم افزود: چرا که راه‌اندازی این پروژه نقش مهمی در ایجاد اشتغال خواهد داشت.

داودی‌مهر با اشاره به توانمندی و ظرفیت بالای این منطقه در زمینه کشاورزی اشاره و عنوان کرد: پروژه آبرسانی به اراضی دهدشت غربی که بیش از ۵۵۰۰ هکتار از اراضی منطقه را تأمین آب خواهد کرد بسیار حائز اهمیت است و خواسته بحق مردم این منطقه است.

وی بیان کرد: با افتتاح و راه‌اندازی این پروژه‌ آبرسانی شاهد رونق کشاورزی در این منطقه خواهیم بود و همچنین نقش مهمی در جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها دارد.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت