پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 فروردین 1396 ساعت 14:01:: شناسه خبر: 16150

به بهانه روز پدر برگزار شد؛

همایش تجلیل از پدران ۲شهیدی کهگیلویه بزرگ+تصاویر

پدران شهداء گنجینه های ارزشمندی برای ما هستند و جامعه به وجود چنین بزرگمردانی که در راه رضای حق و پاسداری نظام از زندگی خویش گذشتند مفتخر است.

پایگاه خبری صدای جنوب: 

به مناسبت ۱۳ رجب ولادت باسعادت حضرت علی (ع) و روز پدر از پدران آسمانی شهرستان‌های کهگیلویه، لنده بهمئی و چرام در گلزار شهدای شهر دهدشت تجلیل شد.
در این مراسم که باحضور پرشور مردم ومسیولان و محمدتقی فهمیده پدرشهیدان داوود و حسین فهمیده برگزار شده بود ابتدا پیام سیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد قرایت شد.

متن پیام که توسط داربام مشاور امورایثارگران استاندار قرایت گردید بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود بر ارواح طیبه شهدای معزز که افتخار والدین،فرزندان، و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همیشه تاریخ ماندگار هستند.عظمت ، صلابت،استقلال و امنیت ما مدیون ایمان ، اعتقاد ، جانفشانی و ایثارگری آن راست قامتان است و ملت شریف ایران به وجود چنین اسوه هایی به خود می بالد .
پدران شهداء گنجینه های ارزشمندی برای ما هستند و جامعه به وجود چنین بزرگمردانی که در راه رضای حق و پاسداری نظام از زندگی خویش گذشتند مفتخر است.
بی شک آنچه از بلندای همت شهیدان در میدان مجاهدت جاودانه شد ، ریشه در اعتقادات ناب و خالص دارد که به دستان پر مهر پدران آنان در ساحت جان فرزندانشان بالندگی یافته و ثمره رشادت را در خاطر ملت ماندگار ساخته است .
فرزندان شهداء وارثان راستین پدران آسمانی خویش می باشند و این نسبت مسئولیت سنگینی را به دنبال دارد.آنانکه با معرفت این موهبت را شکر می گذارند و بار مسئولیت را به سر منزل مقصود می رسانند همچون پدرانشان رهرو شایسته راه متعالی شهادت خواهند بود.
همزمان با فرخنده زادروز ولادت حضرت علی (ع) بزرگ مردی که کلام در وصف مراتب مقام حضرتش قاصر است ، ضمن تبریک این روز فرخنده به ملت شریف ایران به رسم ادب و احترام یاد و خاطره شهدای معزز را گرامی می دارم .
سید موسی خادمی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد

*
در ادامه این مراسم معاون فرماندار کهگیلویه ضمن تبریک روز پدر و تکریم پدران شهدا، اظهار داشت:برگزاری چنین برنامه‌هایی تلنگری است تا یادمان باشد امنیت پایدار امروز ما مرهون و مدیون جانفشانی مردان بزرگی است که در گلزارها آرمیده‌اند.

اسلام خسروی تصریح کرد: تکریم پدران شهیدان که با ایثار خود فرزندانشان را به میدان نبرد فرستادند و برای عزت،استقلال و شرف مملکت از جان عزیزان خود گذشتند یک وظیفه است.

وی با بیان اینکه شهیدان متعلق به آحاد جامعه هستند،گفت: مصادره شهدا به نفع جریان یا تفکر خاص جفا به شهدا و نظام است.

خسروی با اشاره به دغدغه شهروندان درباره وضعیت یادمان شهدای گمنام دهدشت گفت: ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار برای ساماندهی این قبور در نظر گرفته شده است.

دبیر این  همایش نیز با اشاره به برون‌سپاری برنامه‌های بزرگداشت شهدا به فرزندان شهید اظهار اشت: امروز آنچه می‌تواند امنیت ایران را بیش از گذشته تأمین کند ترویج فرهنگ شهادت است.

سیدکمال دولتخواه افزود: اگر دنبال پیاده کردند مباحث اسلامی باشیم باید به اندیشه‌های حضرت علی(ع) عمل کنیم.

دولتخواه با بیان اینکه مولای متقیان نشان دادند مدیرت اسلامی چگونه است،افزود: اما امروز باید به خود آییم و ببینیم آیا رفتار علوی در جامعه وجود دارد یا نه؟

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه گفت: اگر در جامعه فساد می‌بینیم باید بدانیم با اندیشه‌های علی(ع) فاصله داریم.

وی افزود: اگر ان حضرت حرف از عدالت می‌زند باید بدانیم جزء لاینفک عدالت،آزادی است،عدالت و آزادی و اندیشه‌های حضرت علی(ع) می‌تواند برای ما سرمشق باشد.

در پایان همایش از پدر شهیدان کیان‌نژاد از دهدشت، پدر شهیدان جوادی از لنده، پدر شهیدان کریمی‌ خشاب و چک‌نژادیان از بهمئی تکریم و تجلیل به عمل آمد.

تصاویر

۱۳۹۶۰۱۲۱۰۰۱۲۳۷_Test_PhotoH.JPG ۱۳۹۶۰۱۲۱۰۰۱۲۲۲_Test_PhotoH.JPG ۱۳۹۶۰۱۲۱۰۰۱۲۴۳_Test_PhotoH.JPG ۱۳۹۶۰۱۲۱۰۰۱۲۴۷_Test_PhotoH.JPG

IMG_20170410_184619 IMG_20170410_184604 IMG_20170410_184613 ۱۳۹۶۰۱۲۱۰۰۱۱۶۹_Test_PhotoH.JPG

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت