پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 فروردین 1396 ساعت 10:01:: شناسه خبر: 16612

دیدارمدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان باخانواده شهیدنوایی/تصاویر

دکتر دهبانی پورمدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمدبه دیدار خانواده شهید محمد حسین نوایی که از همرزمان خود بود، رفت و با خانواده این شهید در فضایی صمیمی به گفت و گو پرداخت.

پایگاه خبری صدای جنوب

دکتر دهبانی پورمدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمدبه دیدار خانواده شهید محمد حسین نوایی که از همرزمان خود بود، رفت و با خانواده این شهید در فضایی صمیمی به گفت و گو پرداخت.
به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمدبه دیدار خانواده شهید محمدحسین نوایی که از هم‌رزمان خود بود، رفت و با خانواده این شهید در فضایی صمیمی به گفت‌وگو پرداخت.
پدر و مادر شهید نوایی در این دیدار؛ خطاب به دکتر دهبانی پور گفت: بسیار خرسندیم از اینکه هم‌رزم فرزند شهیدمان به دیدارمان آمد و احساس می‌کنیم بوی فرزندمان به مشاممان می‌رسد.
رضا دهبانی پور نیز در این دیدار بابیان اینکه، ۳۵ سال پیش با شهید محمدحسین نوایی هم‌رزم بوده گفت: در سال ۱۳۶۱ به‌اتفاق شهید از شهرستان بهبهان به جبهه‌های جنوب اعزام شدند و در آنجا وی به‌عنوان آرپی‌جی زن و شهید نوایی که از سن و سال پایینی برخوردار بوده به‌عنوان یکی از دو آرپی‌جی زن در کنار وی در عملیات بیت‌المقدس حضورداشته‌اند .
مدیرکل ارشاد اسلامی استان با مرور خاطراتش از این شهید والامقام افزود : شهید نوایی علیرغم جثه کوچکی که داشت اما بسیار فعال و چابک بوده و علاوه بر آرپی‌جی یک دستگاه کلاشنیکف نیز همراه داشت و درواقع با هر دو سلاح به جنگ دشمن می‌رفت.
وی خدمت به خانواده‌های معظم شهدا را توفیق الهی دانست و گفت: تقدیر و تفقد خانواده این عزیزان کمترین خدمت مسئولان به آن‌هاست و همان‌طور که در جبهه‌های نبرد، ایثار و فداکاری را از آن‌ها در حد اعلا شاهد بودیم، امروز نیز خانواده‌های آن‌ها با همان روحیه و کمترین چشمداشتی به زندگی عزتمند خود ادامه می‌دهند.
گفتنی است؛ شهید محمدحسین نوایی که در زمان شهادتش ۱۷ ساله و دانش‌آموز بوده در سال ۱۳۶۱ در منطقه کوشک به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهر این شهید بعد از ۱۹ سال دوری و غربت در زادگاهش واقع در روستای پاطاه از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده به خاک سپرده شد.

IMG-20170419-WA0016 IMG-20170419-WA0013 IMG-20170419-WA0012 IMG-20170419-WA0015


دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت