پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 خرداد 1396 ساعت 23:03:: شناسه خبر: 18934

اعزام کاروان سلامت هلال احمر کهگیلویه به روستای محروم «چیر»/تصاویر

عادل رهبریان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه باهمکاری شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان با اعزام تیم پزشکی برای کمک به بهبود سطح سلامت ساکنان روستای چیر طرح کاروان سلامت را اجرا کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

کاروان سلامت جمعیت هلال احمر کهگیلویه به مناطق محروم بخش مرکزی شهرستان اعزام و ساکنان روستای کمتربرخوردار چیر با ۸۰۰ نفر جمعیت و۱۷۰ خانوار از خدمات ویزیت ،داروی رایگان وبسته های موادغذایی بهره مند شدند.

به گزارش صدای جنوب،سید عادل رهبریان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این طرح تعداد ۲۵۰ نفر از اهالی روستا ویزیت  و ازخدمات داروی رایگان نیز استفاده نمودند افزود: از این تعداد ۳ نفر به پزشک متخصص برای ادامه درمان ارجاع داده شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه با اشاره به  امار بیماران روحی و روانی و همراهی تیم مشاوره در این کاروان، تصریح کرد: این تیم به ارائه خدمات مشاوره ای به ۲۵نفر پرداخت.

رهبریان بیان کرد: هدف از اجرای طرح کاروان سلامت و اعزام پزشکان هلال احمر به نقاط محروم ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در ابعاد مختلف، کمک به بهبود سطح سلامت وتغذیه مردم و تأثیر گذاری بر رفتار جامعه با حفظ کرامت انسانی است هرچند که نیازسنجی های مختلفی در سایر حوزه ها انجام و در جهت براورده شدن انها در اینده نزدیک اقدام می کنیم.

عادل رهبریان تصریح کرد:در این طرح که تعداد ۵ نفر داوطلب جمعیت همکاری داشتند،۵۰ سبد غذایی به ارزش ۱۰میلیون ریال نیز بین روستاییان توزیع شد.
وی ارزش داروی توزیع شده و ویزیت رایگان ساکنان چیر را دراین مرحله ازکاروان سلامت بیش از۳۰ میلیون ریال عنوان نمود.

رهبریان درپایان ازحمایت های جهان بین مدیرعامل جمعیت هلال احمرکهگیلویه وبویراحمد،هاشمی پورنماینده مردم درمجلس وعلی پوزش فرماندار کهگیلویه به سبب حمایت های خود دراجرای طرح کاروان سلامت قدردانی نمود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت