پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 خرداد 1396 ساعت 17:03:: شناسه خبر: 19068

امام جمعه سرفاریاب:

اینترنت،بیکاری را در روستاها برطرف نمی کند/مسئولان آموزش وپرورش چرام به درخواست فرهنگیان سرفاریاب پاسخ مثبت دهند

مسئولین به جای اینکه به فکر اینترنت وگوشی در روستاها هستند از تولید واشتغال در روستا حمایت کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:
امام جمعه سرفاریاب با تسلیت  شهادت مولی متقیان علی (ع) ودعوت مردم به رعایت تقوای الهی گفت: باید مردم در این روزها نهایت استفاده رااز ماه رمضان به ویژه شب های قدر ببرند .

به گزارش صدای جنوب،حجت الاسلام پژمان افزود: از گناهان بپرهیزیم زیرا در روز قیامت تمام اعضا بدن در این روزبه گواهی می پردازند که چرا درزمان مناسب از ما استفاده نکردید ؟
پژمان به وصایای امام علی (ع)اشاره وافزود: تقوای الهى را هرگز از یاد نبرید، کوشش کنید تا دم مرگ بر دین خدا باقى بمانید.همه با هم به ریسمان خدا چنگ بزنید، و بر مبناى ایمان و خداشناسى متفق و متحد باشید و از تفرقه بپرهیزید.

خطیب جمعه سرفاریاب ادامه داد:پیغمبر (ص)فرموده است که  اصلاح میان مردم از نماز و روزه دائم افضل است و چیزى که دین را محو مى‎کند، فساد و اختلاف است ونیاز است که ارحام و خویشاوندان را از یاد نبرید، صله رحم کنید که صله رحم حساب انسان را نزد خدا آسان مى‎‎کند.
سید فرج الله پژمان با اشاره به شعار سال تولید واشتغال عنوان کرد : انتخاب شعار امسال بیانگر این امر است که اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری هنوز تحقق عملیاتی نیافته که برای تحقق آن و توسعه اشتغال و تولید ضروری است تا مسئولان توجه ویژه و بیشتری به این مقوله مهم داشته باشند.
وی افزود :مسئولین به جای اینکه به فکر  اینترنت وگوشی هادر روستاها هستند از تولید واشتغال در روستا حمایت کنند وباکارهای جهادی روستاها رادریابند و به تبع ان شغل درروستاها ایجادکنند  چون باایجاداینترنت در روستا  کاروشغل ومشکلات حل نمی شود.

پژمان گفت: اگربیکاری حل نشود مردم  با مهاجرت به گوشه وکنارشهرهامشکلات بیشتر رابه وجود می اورند وروستاها خالی ازسکنه می شود.
خطیب نمازجمعه سرفاریاب عنوان کرد:مسئولین چرام در به کارگیری نیرو در ادارات تعادل رابرقرار کنند چراکه سرفاریاب ازچرام جدانیست ونیروی های تونمند وباتجربه در حدمدیر ومعاونت ادارت وحتی بالاتر در این شهر موجود می باشد .
پژمان ادامه داد:جمعی زیادی از فرهنگیان این بخش نامه ای را تحویل داده اند که از مدیران اموزش وپرورش خواستاریم که به خواسته انها پاسخ مثبت داده شود تا این دغدغه فرهنگیان برطرف شود و وحدت وتفاهم بیشتری بین شهرستان وبخش برقرار گردد.
پژمان تصریح کرد :فرهنگیان سرفاریاب هم از دوبه هم زنی وتخریب همدیگر دست بردارندکه این یکی از مشکلات اصلی در بین فرهنگیان در بخش سرفاریاب می باشدلازم هست باوحدت وکمک همدیگربه ابادانی وفتح قلعه های بزرگ گام بردارید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت