پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 خرداد 1396 ساعت 11:03:: شناسه خبر: 19141

در شورای اداری مطرح شد

نارضایتی تاجگردون از عملکرد مدیران در زمینه اجرای برنامه چهارساله توسعه گچساران

در جلسه شورای اداری گچساران،تاجگردون از روند کند بودن اجرای برنامه چهارساله خود توسط مدیران ابراز نارضایتی کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان گچساران در محل فرمانداری این شهر و باحضور نماینده گچساران و باشت برگزار گردید.

به گزارش صدای جنوب و به نقل از فانوس زاگرس، ماه رمضان سال قبل غلامرضا تاجگردون با برگزاری نشست فوق العاده ای با حضور مدیران کل استان و اعضای شورای اداری شهرستان های گچساران و باشت از برنامه تدوین شده چهارساله خود که خروجی آن کیمیا شهر شدن گچساران در بخش های مختلف بود رونمایی کرد که برنامه ای دقیق و پرباری بود.

وی همچنین در آن نشست از مدیران تقاضا داشت با همت و تلاش در این عرصه و تحقق برنامه تدوین شده گام بردارند.

اما صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان، اظهارات نماینده گچساران و باشت حکایت از نارضایتی نسبت به کند بودن اجرای برنامه چهارساله خود توسط مدیران داشت.

غلامرضا تاجگردون از عدم اجرای برنامه چهارساله خود توسط مدیران گلایه داشت و اظهار داشت: وقتی مدیران نمی دانند موضوع جلسه چیست و هدف گرا نیستند دیگر در این جلسات شرکت نمی کنم و راهی را که می دانند ادامه دهند.

سنگینی بار رای ۷۴ درصدی و حجم بالای مطالبات مردمی از جمله در بحث مهم بیکاری، بر دوش نماینده گچساران و باشت سنگینی می کند و وی به تنهایی نمی تواند به جنگ همه مشکلات رفته و نیاز است مدیران شهرستانی و استانی در تحقق برنامه های تدوین شده تاجگردون را یاری کنند.

استفاده از مدیران نخبه و تحول گرا همواره یکی از مطالبات و دغدغه های اصلی حامیان و تیم حمایتی نماینده گچساران و باشت از وی بوده است و به نظر می رسد که وقت آن رسیده است در تحقق این دغدغه دلسوزان با تشکیل جلسات همفکری به ایجاد تغییر در حوزه مدیریتی گچساران و باشت در جهت رسیدن به راندمان مطلوب و شتاب در تحقق برنامه چهارساله اقدامی صورت گیرد.

خبرنگار:صدیقه محمدی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت