پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 تیر 1396 ساعت 17:04:: شناسه خبر: 19228

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد:

۷۴۰ میلیارد تومان از سوی دولت به استان تخصیص داده شد/مشکلی در زمینه پرداخت حقوق کارکنان نخواهیم داشت

نوروزی با بیان اینکه ۷۴۰ میلیارد تومان از سوی دولت به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شده است، اظهارداشت: این اعتبار به میزان نیاز دستگاه‌های اجرایی بین آنها تقسیم می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد، از افزایش ۳۲ درصدی اعتبارات حقوق و مزایای کارکنان دولت در این استان طی سالجاری خبرداد.

به گزارش صدای جنوب، علی حسن نوروزی در نشست شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره یک استانداری این استان گفت: با افزایش اعتبار از سوی دولت به استان، مشکلی در زمینه پرداخت حقوق کارکنان دولت نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ۷۴۰ میلیارد تومان از سوی دولت به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شده است، اظهارداشت: این اعتبار به میزان نیاز دستگاه‌های اجرایی بین آنها تقسیم می شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد افزود: میزان اضافه کار برای کارکنان دولتی در هر ماه ۴۰۰ هزارتومان تعیین شده است.

نوروزی از تعیین ۱۵۰ هزارتومان برای خدمات رفاهی کارکنان دولت در کهگیلویه و بویراحمد هم سخن گفت و خاطرنشان‌کرد: اولویت پرداخت سایر هزینه های ادارت استان به نیروهای قراردادی این ادارات است.

به گزارش ایلنا، وی گفت: در بودجه امسال کهگیلویه و بویراحمد، دستگاه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و ورزش و جوانان بیشترین افزایش اعتباراتی را بخود اختصاص داده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت