پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 تیر 1396 ساعت 10:04:: شناسه خبر: 19231

سخنران روز جهانی قدس در دهدشت:

مردم فلسطین با روزقدس وحمایت های مردمی زنده اند

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گفت:مکتب شیعه امثال سید حسن نصرالله را تربیت می کند که لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در اجتماع مردم دهدشت اظهارداشت:روز جهانی قدس بهترین نشانه تعهد به این آرمان مقدس است که از نخستین سال پیروزی انقلاب اسلامی، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تعیین و همواره تاکنون به شکل برجسته و اثرگذار در جهان برپا می ‌شود.

به گزارش صدای جنوب،حجت الاسلام برازش گفت:دشمن صهیونیستی اعتقاددارد که مسجدالاقصی تخریب شودوبه جای ان معبدسلیمان رابسازندتاعیسی مسیح ظهورکند اما باید گفت این چه تفکری است که کشتن مردم مظلوم فلسطین را برای هدف خودشان دردستور کاردارند.

وی افزود:درپشت این نوع تفکر، تفکرات سیاسی زیادی دارد وانگلیس وغرب تادندان مسلح معتقدند که بیداری صهیونیستی بایدایجادشود.
برازش تصریح کرد:
ایجادگروه های تروریستی حاصل تفکر کشورهای مختلف دنیا برای رسیدن به عقایدسیاسی خود هست.
برازش گفت: انشاالله به زودی سقوط وهابیت راخواهیم دید وهمانطور که امام خامنه ای وعده داده اند در ۲۵ سال اینده اسراییلی وجود نخواهد داشت.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد مکتب شیعه امثال
سید حسن نصرالله را تربیت می کند که لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.
وی بااشاره به لزوم مدیریت روزقدس افزود: مردم فلسطین با روزقدس وحمایت های مردمی زنده اند وهمین موضوع سبب شده نه تنها
مسلمانان بلکه دیگر ملت ها به فکرشان باشند.
برازش تاکید کرد تفاله های غرب در پایان عمرشان هستند و ان روز که میگفتند میتوانیم کشور اسلامی را در چندساعت از بین ببریم گذشته است زیرا وقتی ۵۰ موشک به هدف پرتاب کردند تنها ۲۳ موشک به هدف خورد اما امروز سپاه ونیروی انتظامی وارتش حافظ کشورما هستندودر مقابل توان موشکی سپاه تنها فقط میگویند ما داریم رصد می کنیم.
سخنران روزجهانی قدس تاکید کرد باید اتحادداشته باشیم و اتحادوهمدلی ما احترام به ساحت شهداست.
وی بابیان اینکه امروز مرزهای ما تفکری است افزود مرز ایران اسلامی مرقد حضرت زینب(س)وعتبات عالیات است.
برازش گفت:مسیولان نباید تسلیم تفکرات غرب شوند وباید به عظمت ایران اسلامی افتخار کنند.


وی با بیان اینکه نتانیاهو اعتراف نموده در هرجایی ردپای تفکرات امام خمینی ورهبر معظم انقلاب مشهود است گفت: منشور امام راحل(ره)و امام خامنه ای ،منشورامام معصوم است.
حجت الاسلام برازش ادامه داد:انهایی که درس وشهادت را از کتاب های اموزشی حذف وتسلیحات نظامی ما را مشکل می پندارند وسند۲۰۳۰را دیکته میکنند بدانند منشورمامنشورولایت فقیه است واین تشکل هاونقل قول ها و گفتارهابه صلاح کشورنیست.
برازش اظهار داشت:نیازمنداصلاح فرهنگ هستیم و ناهنجاری ها باید ریشه یابی و برچیده شوند ودرسایه اتحاد دولتمردان ومجلس ورهبری وامت، تمامی اهداف انقلاب اسلامی محقق خواهد شد.

حجت الاسلام حمیدبرازش گفت: دشمنان اسلام به ‌ویژه آمریکای جنایتکار و آل سعود خائن در صدد هستند اتحاد بی نظیر کشورمان را خدشه دار کنند، اما نمی دانند که مردم ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی بیش از پیش متحد شده وتوطئه های انهارانقش بر اب می کنند.
وی گفت:موضوع فلسطین منحصر به بحث اشغال تنها سرزمین نیست، بلکه این روز در واقع به عنوان نمادی از مقابله جهان اسلام با طرح‌ های استکبار جهانی محسوب می ‌شود.

برازش، تاکید کرد: ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی مسائل سیاسی، داخلی و خارجی را به خوبی می ‌شناسد و همواره مدافع مظلومان و در ستیز با ظالمان بوده است.
وی درپایان گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، خط بطلانی بر القائات شیطانی و تفرقه ‌افکنانه دشمنان است

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت