پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 تیر 1396 ساعت 21:04:: شناسه خبر: 19418

محمود منطقیان به شایعات پایان داد/در انتخاب شهردار دهدشت دخالتی نمی کنم

شورای شهر در انتخاب شهردار مختار و آزاد هستند و طرح گزینه‌ای خلاف نیست و فشار و اجباری هم نیست.

پایگاه خبری صدای جنوب:

چهره شاخص اصلاحات کهگیلویه بالاخره به هجمه علیه خود درباره فشار به اعضای شورای شهردهدشت در انتخاب شهردار واکنش نشان داد.

به گزارش صدای جنوب،محمود منطقیان درگفت‌وگو بارسانه ها در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا شما در انتخاب شهردار دهدشت به اعضای جدید فشار سیاسی می‌آورید، دخالت می‌کنید و یا کرده‌اید؟، اظهار کرد: دوستان اصلاح‌طلب شهرستان کهگیلویه در جلسه‌ای گزینه‌ای را برای شهرداری دهدشت معرفی کردند، اگر چه من در آن جلسه نبودم اما نظرشان را قبول دارم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب دهدشت در ادامه گفت: بر اساس قانون اعضای شوراهای اسلامی هر شخص شایسته‌ای را که خودشان تشخیص بدهند به عنوان شهردار انتخاب می‌کنند و هیچ‌گونه اجبار و یا فشاری بر روی آنها از ناحیه هیچ کس وجود ندارد و آنها در انتخاب شهردار مختار و آزاد هستند.

منطقیان توضیح داد که ارائه و معرفی گزینه خلاف قانون نیست و اصلاح‌طلبان کهگیلویه نیز گزینه‌ای را به اعضای شورای دوره پنجم دهدشت معرفی کردند و شوراهای اسلامی بر اساس قانون مختار و آزاد هستند کسی را که خودشان تشخیص دادند به عنوان شهردار انتخاب کند و هیچ اجبار و فشاری در کار نیست.

وی با اشاره به بیان برخی اظهارات و نظرات که در رسانه‌ها منتشر شده‌اند، اظهار داشت: بعضی‌ها تحقیق نمی‌کنند، نظر می‌دهند.

وی تصریح کرد: ما باید به حکم قانون تسلیم باشیم، شوراهای اسلامی اختیار دارند که هر کسی را که خودشان تشخیص دادند، انتخاب کنند و طرح گزینه‌ای خلاف نیست و فشار و اجباری هم نیست.

این چهره شاخص اصلاح‌طلبی در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با کذب خواندن اخبار و نظراتی مبنی بر فشار او بر انتخاب شهردار دهدشت، تاکید کرد: هیچ گونه فشار و اجباری از ناحیه من بر اعضای شورای اسلامی دوره پنجم دهدشت مبنی بر انتخاب شهردار وجود ندارد و از رسانه‌ها می‌خواهم که حقایق را منتشر کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت