پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 تیر 1396 ساعت 22:04:: شناسه خبر: 19466

انتقاد امام جمعه سرفاریاب از حذف رشته های تحصیلی دردانشگاه ازاد اسلامی

مسیولین بانشست ها وجلسات ومصوبات مشکل را حل نمایند ونگرانی ونارضایتی رابرطرف نمایند.

پایگاه خبری صدای جنوب :
حجت‌الاسلام سیدفرج الله پژمان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سرفاریاب با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: یکی ازراههای رسیدن به ارامش این است که خداوندبرای شما از جنس خودتان همسری را آفرید تا با او انس بگیرید و آرامش پیدا نمائید.
وی ادامه داد:مهم‏ترین نیازى که بر اثر ازدواج تأمین مى‏شود، نیاز به آرامش و احساس امنیت و آسودگى است این نیاز که در سرشت آدمى ریشه دارد.
سیدفرج الله پژمان گفت : خداونددرقران می فرماید:ا ز آیات و نشانه‏هاى خداوند این است که براى شما از جنس خودتان همسرانى قرار دادیم تا در کنار آنان آ رامش یابید بنابراین، همسر موجب آرامش و امنیت خاطر و محیط خانه وسیله آرامش روحى زن و مرد قرار داده شده است.
امام جمعه سرفاریاب بابیان اینکه ازدواج از ضروریات زندگی انسان به شمار می آید  مهمترین هدف های ازدواج از نظر اسلام را نیل به آرامش و سکون، تأمین نیازها جنسی، تولید مثل و بقاء نسل و تکمیل و تکامل دانست.
پژمان تاکید کرد: هیچ انسانی به تنهایی کامل نیست به همین جهت پیوسته در جهت جبران نقص و کمبود خویش تلاش می کند دختران و پسران جوان پس از دوران بلوغ و جوانی برای جبران نواقص خود و تأمین نیازهای بی شمار خویش به سوی ازدواج سوق داده می شوند و با گزینش همسری شایسته موجبات رشد و تکامل خویش را فراهم می اورد.
وی عنوان کرد:می‏توان زندگى و نحوه روابط زن و شوهر و روش همسردارى را براساس تعلیمات دینی و راهنمایى‏هاى امامان شکل داد و آنان را به عنوان الگوى عملى خویش قرار دهد.
خطیب نمازجمعه سرفاریاب خاطرنشان کرد:باازدواج نصف دین کامل می شودونصف دیگررا باید باتقواوپرواداشتن وحفظ خودبدست بیاورد.
وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است کنند.
امام جمعه سرفاریاب به نگرانی های دانشجویان ازبابت حذف رشته های تحصیلی اشاره کردوگفت :در اقدامی غیره منتظره سه هزاررشته از دانشگاه ازاد حذف شده ونگرانی های زیادی دربین دانشجویان ومردم ایجادکرده است.
وی تاکید کرد: هرچندافزایش کیفیت اموزش امری لازم وضروری است اماطوری نباشد که برخورد سیاسی ویاتصفیه حساب سیاسی بشودوطوری که درصد بالایی از دانشجویان تحصیل کرده هاومردم ناراضی ونگران باشند مسیولین بانشست ها وجلسات ومصوبات مشکل را حل نمایند ونگرانی ونارضایتی رابرطرف نمایند.
پژمان بادعوت مردم به همکاری جهت برطرف نمودن مشکلات خط لوله گاز عنوان کرد: عبور خط لوله گازازشهر سرفاریاب وچندین روستای همجوار در بخش سرفاریاب که حدود هشت سال پیش به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره مندی از ان نصیب مردم این دیار گردید از گذشته دور (قبل از انقلاب )تاکنون منشا وزمینه بسیاری از مشکلات ،محدودیتهاوخسارت هایی برای این منطقه بوده است .
وی افزود:خط لوله گاز باعث تخریب وغیر قابل استفاده شدن صدها هکتار از زمین کشاورزی، ایجاد پیچ وخم های فراوان وشیب های تنددر مسیر جاده و توسعه وپیشرفت عمرانی وسکونتی شهر سرفاریاب رااز مردم گرفته که خواهان برطرف نمودن مشکل هستیم .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت