پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 تیر 1396 ساعت 00:04:: شناسه خبر: 19692

انتقاد صریح روحانی سرشناس به سایت های خبری شهرستان بهبهان؛

شاه عفو:اصحاب رسانه،رسالت خود را حفظ کنند

در رهگذر تاریخ ،همواره افراد و کسانی بوده اند که بدنبال گره گشایی و نه گره زایی برای مردم و آحاد جوامع بشری بوده اند و جز حل معضلات ،در انواع و اقسام خود ،بدنبال مال برداری و ازدیاد اموال و منافع نبوده اند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت الاسلام والمسلمین شاه عفو نسبت به عملکرد کانال ها و سایت های خبری شهرستان بهبهان انتقاد نمود.

متن سخنان صریح این روحانی سرشناس که دراختیار پایگاه خبری صدای جنوب قرارگرفته بدین شرح می باشد:

«نون والقلم و ما یسطرون»

در رهگذر تاریخ ،همواره افراد و کسانی بوده اند که بدنبال گره گشایی و نه گره زایی برای مردم و آحاد جوامع بشری بوده اند و جز حل معضلات ،در انواع و اقسام خود ،بدنبال مال برداری و ازدیاد اموال و منافع نبوده اند.
اصحاب رسانه و قلم،آنگاه لایق دست بوسی و تعظیم و تکریم اند که در گیر و دار منفعت طلبی بسان برخی از دنیا پرستان قدرت طلب نباشند.
اساسا کار و فعالیت اصحاب رسانه،زیر سوال بردن این خصیصه و این رویه از برخی مسئولان قدرت جو می باشد و در یک کلام،روزنامه ها و برخی کانال ها و سایت های خبری ،ایجاد شده اند تا زبان درد و رنج و غم و اندوه مردمی باشند که تا یک حرف می زنند پژواک آن در ده ها و صد ها روزنامه و مجله منعکس نمی گردد و صدایشان به جایی نمی رسد.
با نهایت تاسف ،این رویه عن قریب است که وارونه گردد.کم کم به نظر می رسد که روزنامه ها به قطبی برای دفاع از عملکردهای مسئولان و نان به نرخ روز خوردن مبدل شود.
اینجانب بارها این تعبیر را به کار برده ام که« روزنامه ها ،روزی نامه شده اند» ،به این معنا که جناحی شده اند، قابل خریدن به آن تعریفی که شخص را بخرند،شده اند .
ما چندی پیش معترض به عملکرد مطبوعات شهری در شهر بهبهان بودیم و دل خوش کرده بودیم به برخی فضاهای مجازی که بعضا دردی و حرفی و شکوه و شکایتی را بازتاب می دادند ،حال آنکه این دلخوشی ما نیز بسان سایر دلخوشی های مقطعی و هفته ای،رو به زوال و تبدل نهاده است.
درخت جناح پرستی ،حال چه اصولگرا و چه اصلاح طلب،تا به امروز هیچ گونه ثمره و میوه ی شیرین و بار و بر داری برای این دیار نداده است و همواره آحاد مردم چوب دو سر طلای این گونه بازی های یومیه و بی فرجام بوده اند که هیچ گونه برداشتی از این بازی ها نداشته اند و برنده ی این مسابقه تا امروز،شخص بازیگران این میدان بوده اند حال آنکه آنها داعیه ی مردم داری و حل مشکلات مردم و شهر را دارند .
ما نیز به حکم شرع و دین وظیفه ای داریم و آن همراهی و هم پایی با مردم است و دیگر تکلیف ما امر به معروف،یعنی امر به مردم داری و نهی از منکر،یعنی نهی از جانبداری از یک مقام و مسئول،نهی از زبان مسئول شدن و نه زبان سائل،نهی از اینکه به دنبال مقاصد شخصی نباشیم، است .
والسلام علیکم و رحمه الله
الاحقر
غلامرضا شاه عفو
۱۷/۴/۱۳۹۶
حجت الاسلام شاه عفو

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت