پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 مرداد 1396 ساعت 10:05:: شناسه خبر: 20338

در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته دولت مطرح شد:

فرماندار بهبهان:خدمات دولت تدبیر و امید و نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به مردم اطلاع رسانی شود

فرمانداربهبهان گفت:دیدار چهره به چهره با مردم فرصتی ارزشمند برای یک مسئول در دوران مسئولیت خود برای اتخاذ تصمیمات سازنده می باشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته دولت به ریاست علی مظفری فرماندار این شهرستان و مدیران دستگاه های اجرایی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب به نقل ازروابط عمومی فرمانداری بهبهان،در این جلسه هر یک از مسئولان نهادها به ارائه پیشنهادها و برنامه های خود در خصوص گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و برگزاری مراسمات این هفته پرداختند.

در ادامه فرمانــدار شهرستان بهبهان با درود بر شهدای معظم انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس ، شهدای شهرستان بهبهان ، یاد و خاطره دولت مردان با افتخارکشور عزیزمان ، شهیدان والامقام رجایی و باهنــر را گرامی داشته و گفت : هفته دولت که از دوم الی هشتم شهریور ماه می باشد ، زمانی مناسب برای ارائه گزارش و تبیین دستاوردها ، فعالیت ها و عملکرد دولت است که حضرت امام خمینی ( ره ) و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) بارها بر بیان عملکردهای دولت و نظام جمهوری اسلامی به مردم تاکید فرموده اند.

علی مظفری فرماندار شهرستان بهبهان افزود : دولت تدبیر و امید در مقابل مردم خود را متعهد دانسته و کارهای بسیار مهمی در جهت محرومیت زدایی انجام داده است که می بایست این خدمات به مردم گزارش داده شود.

وی همچنین هفته دولت را بهترین فرصت برای اطلاع‌رسانی و تبیین فعالیت های دولت تدبیــر و امید دانست و اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید توفیقات و فعالیت های چشمگیر و ارزشمندی صورت گرفته است که باید طوری برنامه‌ریزی نماییم که مردم اینگونه فعالیت ها را بصورت ملموس مشاهده نمایند و اگر هم در بعضی حوزه ها مشکلاتی داریم، جهت رفع آن تلاش بیشتری نمائیم.

فرماندار شهرستان در این جلسه برآماده سازی پروژه هایی که به اتمام رسیده اند و ارائه گزارش به فرمانداری تأکید کرد و افزود : برنامه های هفته دولت فقط منوط به افتتاح چندین پروژه نباید باشد و در این میان باید برنامه های فرهنگی از جمله نمایشگاه هفته دولت ، تجلیل از کارمندان و مدیران نمونه ، برگزاری جشن هقته دولت و انتشار ویژه نامه خدمات دولت نیز انجام شود.

فرماندار و ریس ستاد گرامیداشت هفته دولت در پایان گفت : گشاده رویی و تکریم مراجعه کنندگان امری ضروری و واجب است که باید به انجام آن اهتمام ورزید ، دیدار چهره به چهره با مردم فرصتی ارزشمند برای یک مسئول در دوران مسئولیت خود برای اتخاذ تصمیمات سازنده می باشد. برگزاری ملاقات عمومی تاکید نظام و دولت بوده و در واقع مصداق بارزی از مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی است و انتظار دارم همه مسولان نسبت به برگزاری ملاقات عمومی و رسیدگی به مشکلات مردم در طول سال بویژه در هفته دولت اقدام کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت