پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 مرداد 1396 ساعت 10:05:: شناسه خبر: 20341

رییس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد:

مبارزه با قاچاق کالا نیازمند کار کارشناسی، تخصصی و هماهنگی همه جانبه است

جعفرگوهرگانی توفیق در مبارزه با قاچاق کالا را نیازمند کار کارشناسی، تخصصی و هماهنگی همه جانبه دانست و ادامه داد: رسالت اصلی کمیته پایش ایجاد همین هماهنگی‌ها و وحدت‌رویه است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رییس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد صبح امروز در کمیته پایش محصولات کشاورزی و قاچاق کالا اظهار کرد: هدف از تشکیل این کمیته و همه اقدامات در این راستا برای این است که سیاست‌گذاری‌های محصولات کشاورزی از مزرعه تا سفره از سوی یک نهاد انجام شود و یک وحدت رویه در بین همه دستگاه‌های مرتبط با قاچاق کالا وجود داشته باشد.

به گزارش صدای جنوب،جعفرگوهرکانی افزود: این استان مبادی ورودی و خروجی بسیاری از استان‌ها و یک شاه‌راه ارتباطی است که موضوع قاچاق در آن اهمیت بسیار زیادی دارد.

گوهرگانی توفیق در مبارزه با قاچاق کالا را نیازمند کار کارشناسی، تخصصی و هماهنگی همه جانبه دانست و ادامه داد: رسالت اصلی کمیته پایش ایجاد همین هماهنگی‌ها و وحدت‌رویه است.

وی از تنوع و گستردگی حوزه کاری در جهاد کشاورزی گفت و توضیح داد که از بذر گیاه دارویی، گونه‌های باغی و زراعی گرفته تا چوب و زغال و دام زنده با بحث قاچاق مرتبط هستند که مدیریت این‌ها کار راحتی نیست اما شدنی است.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: این سازمان قبل از آنکه نهادهای امنیتی و پلیس بخواهد محموله‌ قاچاقی را رصد و ضبط کند، باید هوشیار باشد و هر جا متوجه شد که باری قاچاق در حال جابجایی است، اطلاع دهد و جلوی آن را بگیرد.

وی گفت: دستورالعمل شفافی برای کمیته پایش از مرکز ابلاغ شده که همه مدیران بخش کشاورزی موظف هستند در این زمینه با واحد تنظیم بازار و حراست جهاد کشاورزی همکاری کنند.

گوهرگانی گفت: همه موضوعات کلان بخش اقتصادی از جمله صادرات محصولات کشاورزی در درون همین کمیته پیگیری و تصمیم‌گیری می‌شود.

مسئولیت دبیری این کمیته مهم و جدید به عهده حراست سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت