پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 مرداد 1396 ساعت 20:05:: شناسه خبر: 20462

پاسخی به سخنان تفرقه انگیز حجت الاسلام شاه عفو

در کلامتان رعایت ادب کنید

جناب اقای شاه عفو این سخنان شما با توجه به سوابقتون در گذشته هیچ خللی در ارتباطات ما نخواهد گذاشت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

علی محمدی : اخیرا سخنی از طرف طلبه ای از بهبهان در فضای مجازی دیده شد که باعث تعجب و حسرت همه عالمان و مردم بهمئی و بهبهان شد.

آقای شاه عفو لطفا از احادیث و ایات قرانی در کلام تفرقه انگیزتان استفاده نکنید . بیشترین ضربه به دین اسلام در طول تاریخ احیا این دین از دست کسانی بوده که خود را عالمان دینی می دانسته اند و هیچ اثری از این دین پر کرامت در گفتار و کردارشان نبوده. شما در کلامتان بهبهانیها را شهری و دارای مدنیت و بقیه را عقب مانده فرض کردی.

نیز نشانه بهبهانی بودن را زبان و لهجه بهبهانی دانسته اید و بقیه را غریبه فرض نمودید بعد برای تایید این گفته های ذلت بار به اسلام متوسل شده اید…؟؟؟؟

اما من برخلاف شما مردم بهمئی و بهبهان را دارای تاریخی مشترک و همسایه های قدیمی بسیار خوب و نیز همشهریان فعلی خوبتر می دانم و این دو قوم انقدر به هم نزدیکند که اظهار نظرهای سخیف نمی تواند بین آنها اختلاف ایجاد کند.

مردم بهمئی و بهبهان بیشترین مناسبات اقتصادی و تجاری و اجتماعی را با هم دارند و خوشبختانه هیچ گاه این روابط دچار تنش نشد و بازار فروش اولیه بهبهان و نیز محل تامین برخی اقلام مورد نیاز این شهرستان بهمئی می باشد .

شهرستان بهمئی از شهرستانهای نفت خیز ایران دارای بیش از ۸۰حلقه چاه نفت است که زیر نظر شرکت نفت امیدیه و اقاجاری بوده و از طریق خوزستان نفت این شهرستان صادر می شود که از نظر حوزه نفتی جز خوزستان به حساب می اید. مگر می شود نفت ما از خوزستان صادر شود و در منافع نفتی شریک نباشیم؟

جناب اقای شاه عفو این سخنان شما با توجه به سوابقتون در گذشته هیچ خللی در ارتباطات ما نخواهد گذاشت.

در ضمن شما باید بدانید فرماندار فرهیخته شهرستان بهمئی از نخبگان و اساتید دانشگاه و رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس و متعلق به شهرستانهای بهمئی و بهبهان می باشد وباید در کلامتان رعایت ادب کنید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت