پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 مرداد 1396 ساعت 14:05:: شناسه خبر: 20698

فرماندار کهگیلویه:

با تشویش گران اذهان عمومی و مخلان بی‌نظمی‌های اخیر قلعه رئیسی برخورد قانونی خواهد شد

پوزش گفت:بر اساس قانون با تشویش گران اذهان عمومی و مخلان بی‌نظمی‌های اخیر در شهر قلعه رئیسی برخورد خواهد شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار کهگیلویه به اتفاقات ناخوشایند شهرقلعه رییسی واکنش ن%اجرایی و نظارت برگزار شد.
پوزش عنوان کرد: بعد از اعلام نتایج شمارش آراء در شهر قلعه رئیسی، برخی افراد در مورد چگونگی روند انتخابات و اعلام نتایج، اعتراض خود را تحویل دادند.
وی اظهار کرد که بر اساس قانون، هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان با برگزاری چندین جلسه و در فضای مناسب، %Aاجرایی و نظارت برگزار شد.
پوزش عنوان کرد: بعد از اعلام نتایج شمارش آراء در شهر قلعه رئیسی، برخی افراد در مورد چگونگی روند انتخابات و اعلام نتایج، اعتراض خود را تحویل دادند.
وی اظهار کرد که بر اساس قانون، هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان با برگزاری چندین جلسه و در فضای مناسب، اعتراضات را بررسی و پس از بازشماری، نتیجه تأیید انتخابات را با تغییراتی به‌اتفاق آراء اعلام کردند.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه پس از اعلام مجدد نتایج و رفع شدن همه ایرادها، معترضان با اعتراضات غیرقانونی خود باعث بی‌نظمی فضای منطقه شده بودند تصریح کرد: بر اساس قانون و دستورالعمل انتخابات این موضوع به هیات نظارت استان ارسال شد.
پوزش اضافه کرد: در این راستا هیات نظارت برای پیگیری‌های لازم در شهرستان حضور پیدا کرد که در پی آن، همه صندوق‌های شهر قلعه رئیسی با حضور نماینده قوه قضائیه در قلعه رئیسی بازشماری شد.
پوزش گفت که پس از بررسی‌های دقیق کارشناسان و هیات نظارت استان صحت انتخابات، دوباره تأیید شد.
وی با تأکید بر ایجاد امنیت و آرامش از سوی مسئولان و مردم در این منطقه اظهار کرد: بر اساس قانون با تشویش گران اذهان عمومی و مخلان بی‌نظمی‌های اخیر در شهر قلعه رئیسی برخورد خواهد شد.
در هفته گذشته طرفداران برخی نامزدها که نسبت به نتایج آرا در مرحله بازشماری صندوق ها در شهر قلعه رئیسی اعتراض داشتند سبب برخی بی نظمی ها در این شهر شده بودند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت