پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 مرداد 1396 ساعت 12:05:: شناسه خبر: 20732

حریق در جنگلهای «بهره عنا» باشت ادامه دارد/اعزام بالگرد برای کمک به مهار آتش سوزی

سید علی وفایی مقدم گفت: با در خواست از شرکت نفت گچساران یک فروند بالگرد برای کمک به مهار و خاموش کردن آتش سوزی جنگلهای ارتفاعات بهره عنا باشت اعزام خواهد شد .

مدیرکل ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام بالگرد به جنگلهای «بهره عنا» در شهرستان باشت خبرداد .

سید علی وفایی مقدم  افزود: با در خواست از شرکت نفت گچساران یک فروند بالگرد برای کمک به مهار و خاموش کردن آتش سوزی جنگلهای ارتفاعات بهره عنا باشت اعزام خواهد شد .

وی با بیان اینکه بالگرد نمی تواند در منطقه فرود و نشست داشته باشد شاید بتواند بخشی از نیروها را برا مهار آتش سوزی به منطقه انتقال دهد، بیان کرد: با توجه به سخت گذر بودن منطقه مدیرکل منابع طبیعی استان معتقد است که بیشتر نیاز به نیروی انسانی بخصوص نیروهای مردمی داریم.

مدیرکل ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: چند ین عامل از جمله صعب العبور بودن و گرمای هوا در کنترل و مهار کامل آتش سوزی تاثیر گذار است .

وفایی تصریح کرد: فرماندار شهرستان و مدیرکل منابع طبیعی فراخوان زدند و از مردم و دستگاهها و ادارات مختلف درخواست کمک برای مهار آتتش سوزی کردند و ستاد بحران نیز درخواست بالگرد برای کمک به اطفاء حریق کردیم.

وی اضافه کرد: نیروهای مردمی منطقه که آشنا به منطقه هستند در خواست می شود به کمک نیروهای منابع طبیعی برای مهار آتش سوزی جنگلهای بهره عنا بیایند.ایسنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت