پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 مرداد 1396 ساعت 13:05:: شناسه خبر: 21192

شب تلخ کهگیلویه وبویراحمد در فراق ۵ مامور گرفتار در آتش/پیام قدردانی مدیرکل منابع طبیعی از مردم ومسئولان

این جنگلبانان جهت مهار آتش‌سوزی کوه خامی که از چند روز پیش شروع شده بود به ارتفاعات صعب‌العبور رفته بودند که در میان دود و آتش گرفتار شده و به علت خاموشی موبایلشان و عدم آنتن دهی خطوط امکان ارتباط با آنها وجود نداشت.

به گزارش صدای جنوب،شب گذشته خبری بد و نگران کننده در کهگیلویه و بویراحمد همه را غمگین و ناراحت کرد.

همه از سرنوشت ۵ مأمور منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد که در ارتفاعات کوه خامی در میان دود و آتش از یک طرف و صخره‌های خطرناک از سوی دیگر گرفتار شده بودند می‌پرسیدند جایی که دیگر تلفن‌های همراه جوابگوی سرنوشت این ۵ نفر نبود.

خوشبختانه با دعای خیر مردم و همت همه گروه‌های امدادی و کوهنوردان بالاخره این ۵ نفر نجات یافتند تا کابوس تلخ شب گذشته فراموش و به خاطره شیرین امروز تبدیل شود و همه اقشار مردمی به خصوص کارکنان خدوم منابع طبیعی با دیدن دوستان و همکاران خود باز هم مانند گذشته برای حفظ میراث گرانبهای طبیعی استان از خود همت و ایثار به خرج دهند.

براساس همین گزارش و به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد  عزت الله بهشتی‌فرد از سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی پوران‌فر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و تیم امداد و نجات که با تلاش و پیگیری خود از دیشب تا امروز موجب نجات ۵ جنگلبان گرفتار شده در میان دود و آتش در ارتفاعات کوه خامی در شهرستان باشت شدند تقدیر و تشکر کرد.

بهشتی‌فرد گفت: این جنگلبانان در ارتفاعات صعب‌العبور کوه خامی گرفتار شده بودند و دیشب هیچ خبری از آنها نداشتیم و همه مسئولان استان، دوستداران طبیعت و همکاران نگران وضعیت آنها بودند که خوشبختانه با اعزام تیم امداد و نجات از طریق بالگرد امروز صبح نجات یافتند.

به گفته مدیر‌کل منابع طبیعی حال دو تن از این جنگلبان بد شده بود که با اعزام به بیمارستان و مراقبت پزشکی بهبود یافتند.

وی افزود: این جنگلبانان جهت مهار آتش‌سوزی کوه خامی که از چند روز پیش شروع شده بود به ارتفاعات صعب‌العبور رفته بودند که در میان دود و آتش گرفتار شده و به علت خاموشی موبایلشان و عدم آنتن دهی خطوط امکان ارتباط با آنها وجود نداشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت