پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 شهریور 1396 ساعت 11:06:: شناسه خبر: 21841

هاشمی پور:با «نمی‌توان» و «نمی‌شود» کار پیش نمی‌رود/منتقدان:وااسفا،واعجبا،واویلا

عدل هاشمی پور در جدیدترین وعده خود به مردم حوزه انتخابیه ازاحداث فرودگاه درشهردهدشت خبرداد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ در این مدت دوران نمایندگی خود نشان داده که اهل ریسک است و برای عمل به وعده های خود تمامی تلاشش را بکار می گیرد و از دادن وعده های مختلف نیز ترسی به دل ندارد.
کمتر کسی فکر می کرد که پتروشیمی دهدشت،جاده پاتاوه دهدشت،کارخانه سیمان سپو و طرح های ابرسانی به چهارشهرستان و دهها طرح دیگر در این مدت بارایزنی ایشان والبته حمایت مدیران دولت تدبیروامید از دهدشت ، یاسوج وتهران  فعالیت خود را مجددا اغاز نمایند.
هاشمی پور همواره خواستار همدلی تمامی نیروهها و جناح ها شده و تاکید کرده اگر قرار است کاری شود باید مردم نتیجه‌اش را ببینند تا منطقه و شهرستان مان زودتر به توسعه و پیشرفت برسد.
وی ادامه داده مگر ما از بقیه نقاط چه چیزی کمتر داریم که هنوز هم باید با محرومیت دست‌وپنجه نرم کنیم .
این نماینده مجلس ادامه داده :لار فرودگاه بین‌المللی دارد چه اشکالی دارد ما هم فرودگاه اختصاصی در حد شهرستان داشته باشیم که الحمدالله مقدماتش را فراهم کرده‌ایم و« قول و بودجه اولیه‌اش »را هم گرفته‌ایم.
هاشمی پور خطاب به منتقدانش نیز گفته است:با «نمی‌توان» و «نمی‌شود» کار پیش نمی‌رود.

این وعده های بزرگ به مذاق خیلی از منتقدان خوش نیامده است و می گویند باید وعده‌هایی به آن‌ها داده شودکه قابلیت اجرا داشته باشد زیرا شهر دهدشت از ابتدایی‌ترین زیرساخت‌ها محروم‌است و حتی تاکسی و اتوبوس شهری خوب ندارند آنوقت از احداث فرودگاه که یک امر پرهزینه و حساس می‌باشد و با الزامات متعددی از جمله توجیهات اقتصادی مواجه می‌باشد صحبت شود و قول قطعی داده شود حرف بسیار سنگین وغیرقابل قبول است.
منتقدین در رد وعده فرودگاه یاسوج در چندروز اخیر درفضای مجازی دلایلی هم اورده اند و گفته اند: ممنوعیت احداث فرودگاه جدید دربرنامه های دولت صراحت ذکر شده است ولی نماینده محترم! یا برنامه را نخوانده‌اند که وا اسفا! یا این توانایی را دارند که بر خلاف برنامه اقدام نمایند که وا عجبا! و یا همچنان به دادن وعده‌های بزرگ و ناشدنی اصرار می‌ورزند که وا ویلا![یادداشت جوادفروغی]

به هرحال دوران نمایندگی سردار هاشمی پور پر از حمایت وانتقاد موافقان ومخالفان وی در سایت ها وفضای مجازی می باشد و قلم به دستان موافق ومخالف در این مواقع بیکار نیستند ولی اینکه این وعده مهم وتاثیرگذار سردلرهاشمی پور مثل وعده های قبلی ایشان به سرانجام برسد باید منتظر ماه های اینده بود تا بتوان قضاوت نمود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت