پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 شهریور 1396 ساعت 17:06:: شناسه خبر: 22059

نماینده خرم اباددرمجلس شورای اسلامی:

امیدوارم سیدموسی خادمی منشاء خیر و برکت برای لرستان باشد

انتخاب سید موسی خادمی به عنوان استاندار جدید لرستان قطعی بوده و وی به عنوان جایگزین بازوند از سوی هیات دولت معرفی می شود.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر و تحول در همه جا وجود دارد که برخی اوقات این تحولات خوب بوده و گاهی اوقات بد است.

به گزارش صدای جنوب،محمد بیرانودی پیرامون تغییر استاندار لرستان اظهار داشت :در هر حال تغییر استاندار تصمیمی بوده که از سوی دولت گرفته شده است و لذا این تغییر را به فال نیک می گیرم.

وی افزود :به نظر می رسد انتخاب سید موسی خادمی به عنوان استاندار جدید لرستان قطعی بوده و وی به عنوان جایگزین بازوند از سوی هیات دولت معرفی می شود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: برای انتخاب استاندار لرستان تلاش کردیم که یک نیروی جوان و کارآمد انتخاب شود اما در هر صورت در انتخاب استاندار مسائل مختلفی وجود دارد و موضوعات مختلفی مطرح می شود.

بیرانوندی ضمن تقدیر از زحمات بازوند در مدت حضور در لرستان، گفت: امیدواریم سید موسی خادمی که از لحاظ فرهنگی و قومیتی نیز با ما نزدیک است،بتواند منشاء خیر و برکت برای لرستان باشد و با تصمیمات مناسب و ایجاد تغییرات صحیح انتظارات را برآورده سازد.خبردنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت