پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 مهر 1396 ساعت 17:07:: شناسه خبر: 23063

جلسه شورای اداری بخش سرفاریاب برگزار شد؛

درخواست همیشگی امام جمعه سرفاریاب از سردارهاشمی پور تا انتقاد مجدد بخشدار از پیمانکار جاده آب حیات

در نشست شورای اداری سرفاریاب که باحضور اعضا برگزار شد مهم ترین مسایل این بخش مورد بررسی قرار گرفت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جلسه شورای اداری بخش سرفاریاب برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب،در این جلسه، امام جمعه سرفاریاب ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم از کم کاری برخی مسیولان  در زمینه کارهای فرهنگی انتفاد و اظهارداشت:مسیولین در بخش سرفاریاب نسبت به کارهای فرهنگی همت بیشتری به خرج دهند وفعالیت بیشتری داشته باشند وشرکت دراین  برنامه ها را در راس کارهای خود قرار دهند .
حجت الاسلام پژمان افزود :تریبون نماز جمعه خواسته مردم را فریاد می زند ومسیولین نیازهست فرهنگ سازی کلی انجام دهندوبا این کارمردم هم پای خود را جای پای مسیولین می گذارند و علاوه بر دلگرمی مردم باعث میشود کارها بهتر ومنظم تر پیش برود .
وی کم کاری فرهنگی رااز مشکلات اصلی دانست واظهارداشت :راه برون رفت برای رفع مشکل انجام کارهای فرهنگی است .
پژمان تاکید کرد :من مشکلات ادارات در بخش را می دانم ویکی یکی انهارا از تریبون بیان می نمایم ادارات در بخش به جد پی گیری نمایید تاحق مردم را گرفته شود .
خطیب جمعه در سرفاریاب از بعضی کسانی که مردم را به اصلاحات واصول گرا تقسیم کرده اند گلایه کرد و گفت:مادر این منطقه همه از لحاظ نسبی وسببی وابسته هستیم واین واژه ها در این منطقه به صلاح مردم نیست .
پژمان تاکید کرد:اصطلاحاتی راجع به اصلاح طلب واصول گرادر بین مردم می شنوم که بیان انها شرم اورهست وتوصیه می کنم که از بردن این اصطلاحات وکارها دست بردارید .
سید فرج الله پژمان بیماری اکثر مردم در سرفاریاب را از اب شرب ان دانست وعنوان کرد:از همه مسیولین به ویژه نماینده محترم با توجه وعده داده شده در رابطه با تصفیه خانه سرفاریاب خواهشمندیم آستین همت بالا بزنید ومردم را ازاین مشکل قدیمی نجات دهید .
امام جمعه در پایان از مسیولین در بخش خواست که در زمینه اجرای برنامه های ماه محرم همکاری کنند.
بخشدار سرفاریاب نیز  در این نشست ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع)از حضور با تاخیر مسیولین در جلسات انتقاد کرد  و تصریح نمود:مدیرا ن سروقت ومنظم وبراساس ساعت اعلام شده در جلسات حضور پیدا کنندواگرقرار هست مسیولی در جلسه حضور پیدا نکند هماهنگی لازم را بعمل اورد .
اتش سودا تاکید کرد:ادارات فضاسازی برای ماه محرم وتاسوعا وعاشورا وهفته دفاع مقدس را  انجام دهند.
غلامحسن اتش سودا افزود:در بخش سرفاریاب با توجه به محرومیت ها، فقربه وضوح دیده می شود.
بخشدار سرفایاب عمق محرومیت را در روستاهای بیدک وتاوه سفید وتنگ انار نام بردواظهارداشت:در برطرف نمودن مشکلات بخش درمدت حضور خود در منطقه از هیچ کوششی دریغ نکرده ونخواهم کرد وتعامل خوب وارتباط مستمر وصداقت بامردم را سرلوحه کارخود قرارداده ام .
اتش سودا درخصوص وضعیت اب شرب شهر سرفاریاب نیز اظهار داشت: مادر تمامی جلسات شهرستانی واستانی برای انجام این پروژه مذاکره و پیگیری نموده ایم تا به اینجا رسیده ولی هنوز تا بهره برداری فاصله زیادی داریم.
بخشدار سرفاریاب اظهارداشت: این پروژه از اعتبارات اداره کل اب و فاضلاب روستایی استان با اعتباری قریب ۱ میلیارد و۵۰۰میلیون تومان در بهمن ۹۵ کلنگ زنی شد و قرار بود در فرصت زمانی شش ماهه تکمیل و تحویل گردد.
وی از پیمانکار و نیز مسئولین آبفای استان خواست تا با سرعت بخشیدن به کار هرچه سریعتر پروژه را تکمیل نمایند تا مردم خوب و کم توقع شهر سرفاریاب و روستاهای حومه از آب شرب سالم بهره مند شوند.
اتش سودا از مردم دعوت نمود تا ضمن پرداخت بهای اب مصرفی خود با اداره اب وفاضلاب همکاری لازم را بعمل اورند

نماینده عالی دولت در قسمت دیگری از سخنان خود به جاده مهم  آب حیات اشاره و با اظهار نارضایتی از عملکرد پیمانکار بخاطر روند بسیار کند این پروژه مهم و حیاتی در عدم تجهیز کارگاه و استفاده از ماشین آلات سنگین و مناسب راهداری افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ده میلیارد تومان در بهمن ماه ۹۵ کلنگ زنی گردید و زمان پیش بینی شده برای تکمیل و تحویل کار یک سال بود که علیرغم گذشت ۷ ماه از فرصت مذکور متاسفانه پروژه پیشرفت بسیار ناچیزی داشته و موجبات اعتراض عموم مردم و مسافران این محور را در پی داشته و دارد .
آتش سودا از مسئولین اداره راه و شهرسازی خواست باتوجه به اهمیت و حساسیت این پروژه که دارای پیچ های بسیار خطرناک با زاویه ها و شیب های بسیار تند می باشد و همواره کانون تصادفات بوده و در بارندگیهای زمستانی مسدود شده و ساعتها مردم‌را در برف نگهداشته با بررسی و نظارت بیشتر به این پروژه سرعت دهند و یکی از خواسته های به حق مردم را اجرایی نمایند.

خبرنگار:کیانی باوند

اعضای شورای اداری سرفاریاب در ادامه از هیات های عزاداری سرکشی و همراه بامردم عزاداری نمودند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت