پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 آبان 1396 ساعت 17:08:: شناسه خبر: 25896

تجلیل از برگزار کنندگان کنگره آیت الله ملک حسینی

نماینده ولی فقیه در استان با تشکر از عزم ستودنی دستگاه ها و تلاش های اعضای کمیته ها برای برگزاری باشکوه کنگره ملی آیت الله ملک حسینی گفت: بازخوردهای بعد از کنگره حکایت کیفیت مطلوب در برگزاری این کنگره را داشته است و بدون شک در جامعه ای که از بزرگان تجلیل می شود زمینه پرورش و رشد بزرگان فراهم می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در مراسمی از ۳۴ نفر از اعضا و دبیران کنگره ملی مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی تجلیل شد.
به گزارش صدای جنوب ، نماینده ولی فقیه در استان با تشکر از عزم ستودنی دستگاه ها و تلاش های اعضای کمیته ها برای برگزاری باشکوه کنگره ملی آیت الله ملک حسینی گفت: بازخوردهای بعد از کنگره حکایت کیفیت مطلوب در برگزاری این کنگره را داشته است و بدون شک در جامعه ای که از بزرگان تجلیل می شود زمینه پرورش و رشد بزرگان فراهم می شود.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی افزود: البته باید نقاط منفی، ضعف و غفلت ها که عمدی هم نبودند برطرف شود تا در کنگره ها و همایش های سال های آینده با کمترین نقایص مواجهه شویم.
استاندار نیز در این نشست با اشاره به اینکه برگزاری کنگره ها و نکوداشت ها صرفا پاسداشت یک گروه و شخص نیست بلکه پاسداشت یک رویکرد است گفت: آنچه ما از مرحوم آیت الله ملک حسینی باید به نسل آینده انتقال دهیم علاوه بر شخصیت، مسیر دین، فقاهت و همت بلند ایشان است.
علی محمد احمدی افزود: تکریم بزرگان ما تکریم هویت دینی ماست و باید این مسیر به خوبی ادامه پیدا کند تا چراغ هدایت گری های این بزرگان همچنان روشن بماند.
رحیمی رئیس دانشگاه یاسوج هم گفت:۵ کمیته تخصصی کار برگزاری اجرای این کنگره ی ملی را برعهده داشتند که هدف اصلی این کمیته ها تبیین دیدگاه های سیاسی و شخصیت ارزشمند آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی بود.
قائم مقام صداوسیمای مرکز استان هم در این نشست با اشاره به فعالیت های رسانه استانی در برگزاری این کنگره گفت: صدا و سیمای استان با پخش بیش از ۸۰ساعت برنامه تلویزیونی و رادیویی درقالب تیزر، مستند، زیر نویس، آنونس وبرقراری ۱۴ارتباط زنده با مراکز استان ها از جمله فارس، بوشهر، شهر کرد و کرمانشاه گام مهمی را در برگزاری و انعکاس این کنگره ملی برداشت.
آقای استوارافزود: همچنین ۱۵۱خبر رادیویی و تلوزیونی و پخش دو مستند از شبکه بین المللی خبر، پخش گزارشی از شخصیت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی از خبر ۱۴شبکه یک و پخش زنده مراسم از شبکه شما و برخی استان ها از دیگر اقدامات رسانه ی استانی بود.
در این نشست مقررشد از این پس این همایش به صورت دوسالانه برگزار و هر بار شخصیت های استان در آن معرفی و از آنان تجلیل شود.

جمع آوری آثار مربوط به آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی به صورت کتاب و تشکیل بنیاد مربوط به آیت الله ملک حسینی از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.
از طرف آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان از زحمات استاندار و رئیس دانشگاه یاسوج تقدیر و همچنین از سوی دانشگاه یاسوج تندیس مرحوم آیت الله ملک حسینی به فرزند وی آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی اهدا شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت