پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 خرداد 1395 ساعت 18:03:: شناسه خبر: 2788

پتانسیل تحقیقاتی شهرستان بهبهان بررسی می شود

دومین جلسه بررسی پتانسیل تحقیقاتی شهرستان بهبهان در زمینه صنعت آب و برق، انرژی نفت و گاز و منابع طبیعی در شرکت بهره برداری مارون برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

دومین جلسه بررسی پتانسیل تحقیقاتی شهرستان بهبهان در زمینه صنعت آب و برق، انرژی نفت و گاز و منابع طبیعی با حضور رؤسای مراکز آموزش عالی و ادارات شهرستان بهبهان، رئیس اداره آموزش و پرورش و اعضای کمیته تحقیقات در شرکت بهره برداری مارون برگزار شد.
به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، مدیر عامل شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون با اعلام خبر فوق هدف از برگزاری این نشست را اشاعه فرهنگ تحقیق و حمایت از نوآوری ها و فناوری های علمی، در جهت حل مشکلات اساسی شهرستان و تلاش برای رسیدن به توسعه پایدار عنوان کرد.
“علی مکاری بهبهانی” افزود: در این راستا پیشنهاداتی همچون تأسیس هسته کارآفرینی، تشکیل کمیته اجرایی تحقیقاتی با محوریت دانشگاه خاتم الانبیاء و استفاده از ظرفیت دانش آموزی و دانشجویی شهرستان در بخشهای نانو و رباتیک و حمایت همه جانبه از این عزیزان و همچنین شرکت مؤثر و فعال بخش دانشگاهی و صنعت در جشنواره فناوریهای نوین صنعت آب و برق مورد تأکید قرار گرفت.
مدیر عامل شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون  تصریح کرد: با برقراری ارتباط مستمر و پویا میان بخش صنعت و مراکز علمی، نیازهای این بخش برای دستیابی به توسعه و ارتقای کیفی تأمین می شود و از سوی دیگر دانشگاهها و مراکز علمی برنامه های لازم را برای پرورش نیروهای مورد نیاز صنعت تدوین می کنند.
وی اظهار امیدواری کرد تا با برگزاری این جلسات گام بلندی در جهت نزدیکی و پیوند مراکز علمی با صنعت برداشته شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت