پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 آذر 1396 ساعت 05:09:: شناسه خبر: 28013

پاسخی به سخنان عضوجبهه پایداری دردیدار با استاندار؛

آقای عبدی پور! لطفا به استاندار کمک کنید و دودستگی ایجاد ننمایید

سوال اینجاست مگر این مدیر در درغک دیشموک و قیام لنده وسراسیاب وممبی و سرفاریاب و زیلایی ومارگون هم فامیل وقبیله داره که زمینه استخدام جوانان مظلوم را دراین مناطق فراهم کرده است.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

جلسه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با کارکنان استانداری برگزار شد و حجت‌الاسلام شیخ عبدی‌پور از کارکنان استانداری(ازچهره های نزدیک به جبهه پایداری وازمدیران احمدی نژادی) انتقادهای صریحی از استاندار داشت که در ادامه برای اطلاع بهتر استاندار محترم بخشی از ان را بعنوان جوانی ازدیار کهگیلویه که ایشان بعنوان مدافع از ان صحبت کرده پاسخ می دهم.
اقای عبدی پور درابتدای سخنان خود از هفته وحدت سخن گفته درحالی که بیشتر سخنان ایشان یاتهمت  به مدیران استان بوده و تکیه وی برمسایل جغرافیایی و قومی قبیله ای با هفته وحدت هیچگونه سنخیتی ندارد.
عبدی پور تغییرمدیریت استان رابه زعم خود با  دو هدف یاداوری کرده است:
۱_قوم و قبیله و طائفه گرائی مدیران ارشد استان در انتصابات و بکارگیری وسیع و گسترده نیروی انسانی به شکل غیرقانونی و بی ضابطه دردوران قبلی .
و 
۲_دخالت بیش ازحد نمایندگان مجلس در امورات اجرائی، انتصابات مدیران طائفه‌ای و بکارگیری وسیع و گسترده نیروی انسانی غیر قانونی و طائفه‌ای و قوم و قبیله ای و یا منطقه ای

و حال آنکه یکی ازعوامل اساسی عقب ماندگی و عدم پیشرفت استان همین عملکرد برخی از نمایندگان مجلس چه در ادوار گذشته و چه در دوره فعلی است که منافع فردی و قوم و قبیله ای را بر منافع عمومی و همه مردم ترجیح می‌دهند.
سوال اینجاست جناب عبدی پور اگر بکارگیری غیرقانونی نیرو اتفاق افتاده ( که بنده چنین نظری ندارم)مگر دردوران مدیریت شما وهمفکرانتان سونامی غیرقانونی و هدررفت منابع کشور و استخدام غیرقانونی نیم میلیون نفری اتفاق نیفتاد ؟چرا ان موقع سکوت کردیدو بر صندلی مدیریت تان محکم تکیه زدید.
در ادامه گفته اید که:
آقای استاندار در مدت دو ماه و نیم که به این استان تشریف آوردید از ظلم، بی عدالتی، تبعیض، عملکرد جزیره ای مدیران، عدم توجه مسئولین ومدیران ارشداستان به مسائل ومشکلات عمومی مردم ازقبیل بیکاری وعدم اشتغال جوانان وبکارگیری وسیع وگسترده نیروهای قوم و قبیله ای و منطقه ای توسط مدیران صحبت‌های خیلی خوبی بیان فرمودیدکه عموم مردم استان ازاینکه آقای استاندار دغدعه عموم مردم و توجه به مشکلات آنها را دارد بسیار خوشحال و امیدوار شدند وحقا و انصافاً مشکلات و درد استان و مردم را به خوبی تشخیص دادید و مردم بی صبرانه منتظر تعییروتحول در اوضاع و احوال استان بودند ولی باکمال تأسف افرادی که درافکارعمومی برای انتصاب به عنوان معاونین حضرتعالی مطرح می باشندبسیارنگران کننده وامیدمردم رابه یأس ونومیدی مبدل ساخته است زیرا ازیک طرف بازهم معلوم است که انتخاب آنهاتوسط نمایندگان مجلس انجام گرفته

و از طرف دیگر چطور ممکن است فردی که خودنماد و مظهر بی عدالتی و تبعیض و بکارگیری وسیع و گسترده فامیل و قوم و قبیله و منطقه خود می باشد پیاده کننده منویات عدالتخواهانه جنابعالی باشد.
بعنوان جوان کهگیلویه ای خدمت شما به عنوان یک روحانی از بیان سخنان تان تاسف می خورم .
شما از مردم دم می زنید همان مردمی که پاسخ شمارادر ۲۹ اردیبهشت دادند و اگر شما و همفکرانتان رادلسوز می دانستند قطعا درانتخابات ریاست جمهوری به سخنان شماتوجه می کردند.
حجت الاسلام عبدی پور قصد بنده حمایت از مدیرانی که درمورد انها سخن گفته ای نیست اما جهت یاداوری باید بگویم مردم از استاندار و برنامه های ان رضایت دارند و حتی دردورترین نقاط شهرستانی (کهگیلویه)که الان مدافع ان شده ای ،دردیشموک و چاروسا به استاندار امیدوارند و این درسخنان ائمه جمعه نیز مشهوداست.
نیک می دانی استاندارمحترم حتماتمامی جوانب را نگریسته و مشورت با همه گروه ها نموده واقدام به معرفی معاونان خودکرده پس وظیفه ما حمایت از اقدامات استاندار برای تحقق بهتر برنامه هایش است وبهتراست که به ایشان فشاری وارد نکنیم.
درخصوص یکی از معاون احتمالی استاندار گفته ای فردی که خودنماد و مظهر بی عدالتی و تبعیض و بکارگیری وسیع و گسترده فامیل و قوم و قبیله هست….
جناب عبدی پور ما دردین مبین اسلام این حرفهاراتوهین وتهمت می دانیم چون اصولا هیچوقت حقیقت این اتهامات درمورد مدیر فوق اثبات نشد وتنها درفضای مجازی وابسته به جناح شما ازاین مسایل دم میزنند ولی یاداوری کنم اگر ایشان نمادتبعیض است چرا تمامی هم و غمش به بهره برداری رساندن بزرگترین طرح اشتغالزایی کهگیلویه بزرگ در منطقه دورافتاده و محروم آجم دیشموک است.
و ایا می دانی همین مدیر چقدرازجوانان کهگیلویه بزرگ رادرچند سال اخیر درقالب مهندسین ناظر جذب کرده که در سفر اخیر استاندار به دیشموک همان جوانان می خواستند دست ایشان راببوسند اما وی ان راوظیفه خوددانست.
سوال اینجاست مگر این مدیر در درغک دیشموک و قیام لنده وسراسیاب وممبی و سرفاریاب و زیلایی ومارگون هم فامیل وقبیله داره که زمینه استخدام جوانان مظلوم را دراین مناطق فراهم کرده است.

ادامه داده ای که
و یا چطور ممکن است فردی که درانتخابات گذشته کاملاً جانبدارانه انتخابات رابرگزار نموده که اگر نبود نجابت مردم و کاندیداهای رقیب، احتمال هر گونه اتفاق ناگورای بوده و آنچه فضا را از آن حالت خارج کرده دعوت به آرامش کاندیداهای رقیب درانتخابات مجلس و شوراهای اسلامی بوده، چنین فردی می‌تواند تآمین کننده امنیت و تدبیر کننده امورات استان باشد.
این تحلیل نظرشماست و نظرشما هم محترم ولی درجریان هستید که صحت وسلامت انتخابات بویراحمد ازسوی دستگاه های ذیربط تایید و خوشبختانه باهوشیاری مسیولان ، نهادهای امنیتی و مردم شریف بی اخلاقی های طیف بازنده ازمردم نتوانست نتایج ارای مردم راتغییر دهد.

برایم جالب است که بالاخره به یاد مردم کهگیلویه افتادید و درسخنان تان چنین گفته اید:
آقای استاندار در موضوع انتصابات معاونین استاندار اگر قرار است به عدالت تقسیم قدرت شکل گیرد چگونه به شهرستان کهگیلویه که خود حضرتعالی دربازدید اولیه‌ات از آن به عنوان شهربی روح ومرده نام برده ای توجه نفرمودی وازآن وسه شهرستان همجوارش چشم پوشی کردید و اگر تقسیم معاونین بر اساس دادن سهم به نمایندگان مجلس بوده درست است که نماینده محترم آن حوزه انتخابیه همراه وهمگام بادولت نیست ولی باکمال تآسف درانتخابات ریاست جمهوری دوازدهم شهرستان کهگیلویه بیشترین رآی رابه دولت فعلی داده است و آیاسزاوار نبود لااقل به احترام آراء مردم به دولت، سهمی برای آن شهرستان و سه شهرستان همجوارش لحاظ فرمائید؟

حجت الاسلام عبدی پور ازاینکه به یاد ماهستید سپاسگذاریم ولی مگر هم اکنون یکی ازمهم ترین معاونت ها سهم کهگیلویه بزرگ نبوده و چه گلی برسرمردم کهگیلویه زده است.
و سوال اینجاست دردوران مدیریت دولت پاک دستان (شمابخوانید چپاولگران)که شما هم مسولیتی دران دولت داشتید برای کهگیلویه بزرگ چه کردید و چه حمایتی نمودید جز اینکه تمام و کمال درحال پیاده نمودن برنامه های حزب پایداری بودید.
اقای عبدی پور حق طبیعی استاندار مشورت گیری از نخبگان و دلسوزان درتمامی طیف هاست وبرگزیدن معاونان شایسته برای خود است و هرکس بخواهد کارشکنی کند قطعا درحق استان و مردم ان خیانت می کند وبهتراست که دست استانداررابازبگذاریم و درسطح جامعه دودستگی و تنش درست نکنیم.

قسمت پایانی سخنان تان گفته اید: آقای استاندار درپایان از شما خواهش می‌کنم درب‌های محل کار خود و حوزه استاندار را به روی مردم و مدیران بازکنید و اجازه فرمائید آنها مشکلات خود و استان را مستقیماً با شما مطرح نمایند.
حجت الاسلام عبدی پور حتما زمان استانداری صابری و نوذری رابه یاددارید که کمترین کرامتی برای مردم قایل نبودند و استاندارمحترم خود گفته اند که برای ملاقات عمومی مردم برنامه ریزی مناسبی می کنند وقطعا اگر شما فضا را مه الود نکنید و بگذارید در بخش وشهرستان و استان مدیران دلسوز وپایبند به برنامه های دولت تدبیروامید و برنامه های استاندار شروع بکار کنند دیگر نیازی به گشودن درب استاندار نیست.
درادامه جهت مرور یکباردیگر سخنان شما وهمچنین یاداوری به استاندار محترم دراین مورد متن سخنان شمارادر جلسه ای مشابه با استاندار وقت ،سیدموسی خادمی مرور می کنیم و قضاوت را به همگان می سپاریم///
در ادامه جلسه حجت‌الاسلام آیت‌الله عبدی‌پور مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت اصولگرایان انتقاداتی را نسبت به دولت مطرح کرد و گفت: بنده یک شناسنامه دارم و آن هم شناسنامه جبهه پایداری است.

این کارشناس استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود با انتقاد از مدیرانی که هر روز با یک جریان سیاسی هستند، بیان کرد: مثل برخی از مدیران دولت تدبیر و امید پنج شناسنامه ندارم.

حجت‌الاسلام عبدی‌پور با بیان اینکه اگر بنی‌صدر رئیس جمهور بود، برخی از مدیران فعلی را انتخاب نمی‌کرد، افزود: برخی از مدیران ضعیف هستند و مدارکشان با پست‌های آنها هم‌خوانی ندارد.

وی خطاب به خادمی  استاندار گفت: متاسفانه درفضای عمومی احساس می‌شود، بیشتر مدیران شما بر اساس قوم‌گرایی و خویشاوندی انتخاب می‌شود.

مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت اصولگرایان در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از استاندار و معاون سیاسی استاندار به خاطر حضور حجت‌الاسلام منتجب‌نیا در یاسوج، گفت: ما حزب‌الله اجازه ورود فتنه‌گران را به استان نمی‌دهیم.

عبدی‌پور در ادامه از تاجگردون انتقاد کرد و افزود: اعتبارات بیشتر به سمت یک شهرستان روانه است و پروژه‌ها در سایر شهرستان‌ها تعطیل هستند.

وی دولت را بی‌تدبیر و مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد را بی‌سواد خواند و افزود: مدیران اصولگرایی که در این دولت پست گرفتند دیگر به آنها اجازه برگشت به دولت اصولگرایان را نمی‌دهم.

قلندر حسن‌پور معاون مدیرکل تحول اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه در واکنش به صحبت‌های عبدی‌پور گفت: اصولاً شما طرفدار جبهه پایداری هستید که از قبل برچسب‌هاتون توی جیب‌تان است و کاسب فتنه شدید.
بله!حجت الاسلام عبدی پور زمانه تغییر کرده و امروز حجت الاسلام منتجب نیا باخیال راحت دردانشگاه ما سخنرانی می کند و فضا هم برای تمامی دانشجویان جهت ایراد نظرات خود فراهم شده است….ان دوران گذشته است برادر و هوا جوانمردانه سرد است …

به خدامیسپارمتون
علی محمدی نیک دانشجوی مقطع فوق لیسانس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت