پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 آذر 1396 ساعت 22:09:: شناسه خبر: 28772

بیانیه ۷۰ نماینده مجلس در مخالفت با افزایش قیمت بنزین

نمایندگان مجلس با تصمیم دولت مبنی بر افزایش قیمت بنزین مخالف هستند و معتقدند بنزین هزار و ۵۰۰ تومانی باعث شوک در جامعه می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نائب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس از بیانیه ۷۰ نماینده در مخالفت با افزایش قیمت بنزین خبر داد و گفت: این بیانیه در حال جمع آوری امضاست.

هدایت اله خادمی نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به پیشنهاد دولت برای افزایش قیمت بنزین و دیگر حاملهای انرژی گفت: نمایندگان مجلس با این تصمیم دولت مخالف هستند و معتقدند بنزین هزار و ۵۰۰ تومانی باعث شوک در جامعه می شود.

وی افزود: در همین راستا در حاشیه جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس نمایندگان بیانیه ای تنظیم کردند که ضمن مخالفت با هر گونه افزایش قیمت سوخت، راهکارهایی برای کسب درآمد دولت پیشنهاد دادند.

نائب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس افزود: گرفتن مالیات مثلا مالیات از خانه های خالی و باغ های بزرگ، جلوگیری از فرار مالیاتی و جمع آوری دقیق مالیات از جمله راهکار پیشنهاد شده نمایندگان است.

خادمی گفت: بیانیه مذکور از سوی برخی از نمایندگان مجلس تهیه شده که بیشتر اعضای کمیسیون انرژی و برخی از چهره های شاخص مجلس آنرا امضا کردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت