پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 دی 1396 ساعت 05:10:: شناسه خبر: 29172

رییس جمعیت هلال احمر در جلسه مدیریت بحران کهگیلویه مطرح کرد:

پایگاه امداد جاده ای در محور دهدشت-پاتاوه نیمه تمام رها شده است

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان ضرورت احداث هرچه سریعتر پایگاه جاده ای دشت قاضی خواستار توجه بیشتر مدیران استانی و شهرستانی در تسریع در روند احداث آن شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

پایگاه امداد جاده ای هلال احمر کهگیلویه در دشت قاضی و درمسیر پرتردد دهدشت -پاتاوه و همچنین روند ناامیدکننده عملیات احداث آن  در دوسال اخیر پای ثابت جلسه مدیریت بحران این شهرستان بوده است.

رییس جمعیت هلال احمر کهگیلویه در جلسه مدیریت بحران شهرستان که باحضور مدیرکل بحران استانداری در محل فرمانداری کهگیلویه برگزار شد اینبار صریح تر از قبل نامهربانی با این پروژه حیاتی را فریاد زد.

سید عادل رهبریان با اشاره به اخذ مجوز این  پایگاه امداد جاده ای محور  گفت: زمین این پایگاه با رایزنی  گسترده و در مساحت ۲هزارمترمربع توسط یک خیر اهداء شد و فرمانداری تاکنون تنها بودجه ای درحد دیوارکشی درشورای برنامه ریزی به آن اختصاص داده که همین امر سبب شده پس از دو سال بصورت نیمه تمام باقی بماند.

رهبریان گفت: این درحالی است که مدیریت بحران استانداری استان برای پروژه یکی از شهرستانهای مجاور بودجه ای درحدود ۴ میلیارد ریال درنظر گرفته است.
رئیس جمعیت هلال احمر با بیان ضرورت احداث هرچه سریعتر این پایگاه جاده ای خواستار توجه بیشتر مدیران استانی و شهرستانی در تسریع در روند احداث آن شد.

وی ادامه داد:حداقل تکلیف ما را روشن کنید که آیا احداث این پایگاه در اولویت هست با نه؟

رهبریان همچنین بااشاره به  هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی و امادگی ونقش برتر جمعیت هلال احمر در سال های اخیر در این زمینه از اجرای  برنامه های مختلفی چون مانور و کلاسهای اموزشی خبر داد.
وی اجرای مانور بزرگ سراسری خروج اضطراری، آواربرداری و اسکان در یکی از روستاهای شهرستان،برگزاری رایگان کلاسهای اموزشی ویژه عموم مردم، برگزاری مانورهای پناهگیری و خروج اضطراری در مدارس و سایر ادارات را ازجمله این برنامه ها عنوان کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت